Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

شیرازی که دارای دکتری مدیریت مالی از دانشگاه تهران است، مدیرعامل گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید بوده و پیش از آن مدیریت شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین را بر عهده داشته است. از دیگر سوابق مدیریتی وی می‌توان به مدیرعاملی شرکت سرمایه‌گذاری البرز، گروه داروئی برکت و شرکت سرمایه‌گذاری اعتلاء البرز، عضو هیات مدیره غیرموظف بورس تهران و رئیس هیات مدیره کانون نهادهای سرمایه‌گذاری اشاره کرد...

تغییر در فرابورس ایران

بورس24 : با تصمیم هیات مدیره ؛ محمد علی میرزاکوچک خان شیرازی مدیرعامل سرمایه گذاری امید ، جایگزین میثم فدایی شد.

امروز رسول سعدی هفتمین عضو هیات مدیره فرابورس ایران تائید صلاحیت شده بود.

متاسفانه تغییرات مکرر مدیریتی به یکی از عوارض کشور تبدیل شده و مدیران منصوب شده چند ماهی سرپرست می مانند و بعد از تصدی سمت ظرف چند ماه عوض می شوند.

کمتر از یک سال از انتصاب میثم فدایی به عنوان مدیرعامل فرابورس می گذشت ، این در حالی است که امیرهامونی به مدت 10 سال مدیرعامل این شرکت بود.

میثم فدایی در حالی امروز از فرابورس ایران خداحافظی کرد که برخی اخبار از انتصاب قریب الوقوع وی به عنوان مدیرعامل یکی از هلدینگ های اقتصادی کشور حکایت دارد.

اکنون رسول سعدی به نمایندگی از شرکت ارزش آفرینان پاسارگاد به عنوان رئیس هیات مدیره، روح الله ابوجعفری به نمایندگی از بورس اوراق بهادار تهران به عنوان نائب رئیس هیات مدیره ، محمدعلی شیرازی به نمایندگی از گروه مدیریت سرمایه گذاری امید، افشار سرکانیان به نمایندگی از گروه مالی ملت، احمد خلج به نمایندگی از کارگزاری صبا تامین، علی مهدوی پارسا به نمایندگی از سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه و بابک باقری به نمایندگی از کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران عضو هیات مدیره فرابورس ایران هستند.

شیرازی که دارای دکتری مدیریت مالی از دانشگاه تهران است، مدیرعامل گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید بوده و پیش از آن مدیریت شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین را بر عهده داشته است. از دیگر سوابق مدیریتی وی می‌توان به مدیرعاملی شرکت سرمایه‌گذاری البرز، گروه داروئی برکت و شرکت سرمایه‌گذاری اعتلاء البرز، عضو هیات مدیره غیرموظف بورس تهران و رئیس هیات مدیره کانون نهادهای سرمایه‌گذاری اشاره کرد.

مدیرعامل جدید فرابورس ایران همچنین دارای برخی تالیفات در حوزه مالی و سرمایه‌گذاری است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24