Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

فرهادسرشت گفت: بیمه پارسیان درصدد بوده تا درآمد بیشتری از پرتفوی زندگی کسب کند، به همین منظور برنامه های عملیاتی توسعه و مارکتینگ خود را تغییر داده است.

تغییر مارکتینگ و توسعه عملیاتی بیمه های زندگی در سبد بیمه پارسیان

بورس24 : فرهادسرشت گفت: بیمه پارسیان درصدد بوده تا درآمد بیشتری از پرتفوی زندگی کسب کند، به همین منظور برنامه های عملیاتی توسعه و مارکتینگ خود را تغییر داده است.

آرامش زندگی فناورانه

کامران فرهادسرشت مدیریت بیمه های زندگی بیمه پارسیان در حاشیه کیش اینوکس 2022 با اشاره به سیاست های درآمد زایی پارسیان تا پایان سال جاری به بورس24 اظهار داشت: آرامش  زندگی به عنوان یک محصول جدید توسط این شرکت در مهرماه به بازار روانه شد به طوری که برای فروش این بیمه نامه، بازاریابی خاصی را تدوین کرده و به ارجا در آورده ایم.

وی یادآور شد: 30 پوشش بیمه ای امراض خاص نیز مد نظر پارسیان قرار گرفته که بازار هدف آن متقاضیان بیمه زندگی  سرمایه گذاری هستند.

فرهاد سرشت از بهبود اندوخته ریاضی بیمه پارسیان خبر داد و گفت: این شرایط ناشی از نوآوری در ایجاد محصول به شمار می رود و این شرکت جدید ترین محصولات و خدمات دانش بنیان و نوآورانه را به سبد خود و صنعت بیمه کشور وارد کرده است.

کمیته دیجیتال

مدیریت بیمه های زندگی پارسیان با اشاره به تشکیل کمیته دیجیتال در سال 1400 توسط مدیران شرکت یادآور شد: این به مثابه آغاز یک تحول در بیمه پارسیان بوده و با هوشمند سازی فرایندها بتوان ارتقاء سطح ارائه خدمات دیجیتال را شاهد بود.

وی تصریح کرد: البته هوشمندسازی و دیجیتالی شدن تنها به محصول و خدمات خلاصه نشده و بازاریابی و فروش نیز از آن متاثر می شوند به طوری که در روند ارائه محصول و سفارش، بیمه گذار و بیمه شونده در فضا و با امکاناتی دیجیتالی روبه رو خواهند شد که یکی از نتایج آن تسریع و تسهیل فروش و مصرف بیمه است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24