Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بورس 24 : مهمترین برنامه‌ها و استراتژی‌های گروه پاکشو اعلام شد، این شرکت بزودی صادرات خود را به دو برابر افزایش می دهد...

خبرهای این سهم را با دقت بخوانید ؛ صادرات پاکشو 20 میلیون دلار شده!!

بورس24 : مهمترین برنامه‌ها  و استراتژی‌های گروه پاکشو اعلام شد، این شرکت بزودی صادرات خود را به دو برابر افزایش می دهد.

محمد عالمی مدیر عامل شرکت پاکشو در خصوص آخرین برنامه ها و تحولات شرکت به خبرنگار بورس24 گفت: خوشبختانه در سـال گذشته و امسال وضعیت صادراتی خوبی را سپری کرده ایم بطوریکه تا پایان مهرماه ١٤٠١ مرز فروش صادراتی ۲۰ میلیون دلار را رد کردیم.

وی گفت: لازم به ذکر است که در سال گذشته حدودا ۵ درصد مجمـوع فـروش شرکت مربوط به بازار صادراتی بوده که طی سال جاری با افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی انتظار می رود به ١٤ درصد فروش کل افزایش یابد که البته برنامه سال آتی در این خصوص بسیار وسیع تر می باشد.عمدتاً حجـم و ارزش بازار فروش داخلی در ۶ ماهه دوم ۵۰ درصد بیش از نیمه نخست سال بوده و علاوه بر این در بخش صادرات انتظـار افزایش حجم ۱۰۰ درصدی نسبت به ۶ ماهه نخست را در نیمه دوم سال جاری خواهیم داشت.

او در خصوص سبد محصولات شرکت اعلام کرد: در سال گذشته برنـد محصـولات بینگو برای نخستین بار عرضه شده بود که شرکت در سال جاری و برنامـه سـال آتـی بـه دنبال افزایش سهم و تنوع محصولات برند مذکور می باشد . همچنین سبد محصـولات ماشین ظرفشویی را در سال جاری تکمیل نمـوده ایم. ضمناً محصـول خمیردندان شرکت با فناوری جدید و بسته بندی متنوع به بازار محصولات اضافه شده اند.

وی در خصوص وضعیت سود آوری شرکت گفت: صـورت های مالی ۶ ماهه نخست در سامانه کدال منتشر گردید و با توجه به بهای تمـام شـده تامین مواد اولیـه بـه خـصـوص خریدهای خارجی انتظار میر ود حاشیه سود مشابه نسبت به نیمه نخست سال جاری در شش ماهه دوم حاصـل شـود، لیکن موضوع تامین برخی مواد اولیه نظیر LAB می تواند حاشیه ی سود مورد انتظار را تحت تاثیر قرار دهد که البته شرکت با افزایش فروش صادراتی و همچنین بهبود ترکیب فروش محصولات داخلی نسبت به حاشیه سـود مـورد انتظار کارنامه قابل قبولی را ارائه خواهد نمود.

وی افزود: شرکت با توجه به سرمایه گذاری هایی که در حوزه مواد اولیه و پخش و فروش انجام داده، به نوعی تکمیل زنجیره وضعیت خوبی از لحاظ عملیاتی خواهد داشت.

وی همچنین با اشاره به طرح های توسعه شرکت گفت: فاز اول پروژه پاکـان بـه شـوتا بهمـن مـاه سـال جـاری و فاز دوم آن تیرماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید. همچنـین بـا توجـه بـه برنامه ریزی صورت گرفته در صورت افزایش حجـم فـروش صادراتی ایـن شـرکت آمادگی لازم جهت بهره برداری از فاز سوم پروژه مذکور را طی سال آتی خواهد داشت.

برای گرفتن سیگنال خرید سهام بلند مدت روی لینک کلیک کنید.↪️

برای اطلاع از مجامع جدید بورس روی لینک کلیک کنید.↪️

برای مشاهده اخبار لحظه ای بازار امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24