Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

به گزارش کدال نگر بورس 24 ،شرکت گروه بهمن پیرو گزارش منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر فروش محصولات شرکت بهمن موتور خارج از بورس کالا شفاف سازی نمود.

شفاف سازی «خبهمن»در خصوص فروش محصولات شرکت بهمن موتور خارج از بورس کالا

به گزارش کدال نگر بورس24 ،شرکت گروه بهمن پیرو گزارش منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر فروش محصولات شرکت بهمن موتور خارج از بورس کالا شفاف سازی نمود.

شرکت اعلام نمود بخشی از محصولات عرضه شده مربوط به تولیدات جدید شرکت بهمن موتور بوده است که جهت ارزیابی بازار ازنظر تقاضای کل، بازاریابی و تحلیل مشتریان بالقوه می باشد تا پس از تحلیل کامل عمق بازار و کلینیک خودرو در بورس کالا پذیرش و عرضه شوند. 

قابل ذکر است عرضه بسیاری محدودی که برای خودروهای پذیرش شده در بورس کالا (فیدیلیتی و دیگنیتی) صورت گرفته، در راستای تدوین استراتژی های بازاریابی و پیاده سازی روش های مناسب فروش و توسعه سهم بازار و در چارچوب برنامه های پیشبرد بازار می باشد که در بلندمدت موجب تقویت برند گروه، وفاداری مشتریان و قطعا منافع سهامداران خواهد بود.

شایان ذکر است عرضه صورت گرفته برای طرح جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده در چارچوب قوانین خاص بوده و لذا رعایت آنها برای شرکت اجتناب ناپذیر می باشد و از آنجاییکه عرضه برای طرح های مذکور در بورس کالا امکان پذیر نبوده، لذا طبق هماهنگی های قبلی با بورس کالا مقرر شد به شیوه قرعه کشی اقدام گردد. سیاست های کلی گروه بهمن تداوم عرضه محصولات در چارچوب قوانین و مقررات بورس کالا و رعایت کامل صرفه و صلاح سهامداران می باشد و خودروهای جدید نیز پس از عرضه بسیار محدود در این مرحله همانند سایر محصولات پذیرش شده، پس از انجام تشریفات پذیرش دربورس کالا و ازطریق بازار بورس عرضه خواهد گردید. 

همچنین قابل ذکر است رعایت اهم مقررات و اصول حاکمیت شرکتی در شرکت های فرعی این گروه همواره مورد تاکید بوده و به صورت دوره ای مورد پایش قرار می گیرد.خبهمن

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24