Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

  در چهارمین اجلاس سراسری چهره‌های نامی صنعت، معدن و اقتصاد کشور، از عطاالله معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان تقدیر به عمل آمد.

تقدیر از عطاءلله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان به‌عنوان چهره نامی صنعت

بورس24 : در چهارمین اجلاس سراسری چهره‌های نامی صنعت، معدن و اقتصاد کشور، از عطاالله معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان تقدیر به عمل آمد.

چهارمین اجلاس سراسری چهره‌های نامی صنعت، معدن و اقتصاد کشور در برندهای مسئولیت‌پذیر اجتماعی، صبح روز چهارشنبه 23 آذرماه با حضور جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای هیئت عملی دانشگاه، معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت و تعدادی از فعالان و دست‌اندرکاران شرکت‌های بزرگ معدنی و صنعتی و سازمان‌های مختلف در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

در این اجلاس از عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به‌عنوان مدیر و برند مسئولیت‌پذیر اجتماعی با اهدای تندیس چهارمین اجلاس سراسری چهره‌های نامی صنعت، معدن و اقتصاد کشور، تجلیل شد.

گفتنی است توانمندسازی سازمان‌ها و شرکت‌ها در زمینه مسئولیت اجتماعی، بررسی جایگاه اخلاق CSR در فعالیت‌های تولیدی-خدماتی بنگاه‌های تجاری اقتصادی، ارتقای سطح مشارکت سازمان‌ها و شرکت‌ها در حوزه‌های بین‌رشته‌ای، بررسی روش‌های ایجاد فعالیت‌های تجاری-اقتصادی بر مبنای الگوی مسئولیت‌پذیری اجتماعی، نهادینه‌سازی مفهوم مسئولیت اجتماعی در اقتصاد ایران و ارتقای جایگاه اخلاق کسب‌وکار و مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت‌ها و سازمان‌ها از اهداف برگزاری این اجلاس به شمار می‌رود.

گالری تصاویر

منبع خبر: روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24