Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

آیا کابوس چنیدن ساله سهامداران کنتورسازی ایران تمام می شود... مدیرعامل شرکت پس از سال های سکوت از احیای «آکنتور» خبر داده است.عاملی به بورس 24 گفته 150 نفر در شرکت مشغول به کار شده اند.در اردیبهشت ماه مجمع عمومی برگزار شد و حسابرس انتخاب شد، روند حسابرسی عملکرد سال 95 تا 1400 درجریان است و این پروسه با توجه به استعلامات و بررسی های لازم زمان بر است اما در تلاشیم تا این فرآیند هر چه زودتر به نتیجه برسد و نماد «آکنتور» در بهترین زمان ممکن بازگشایی شود.

پایان کُمای 8 ساله «آکنتور»؟

بورس24 : صحبت از کنتور سازی است شرکتی که از سال 93 با حواشی بسیاری روبرو بود و با توقف نماد و چالش های متعددی روبرو شد، نمادی که همچنان متوقف است اما مدیر عامل این شرکت سید علی عاملی خبر از بهبود اوضاع می دهد.

سید علی عاملی مدیر عامل کنتور سازی در گفتگو با بورس24 درباره آخرین وضعیت این شرکت و بازگشائی نماد این طور توضیح داد و گفت: کنتور سازی  به واسطه قرار داد صندوق های فروشگاهی با مشکلاتی روبرو شد موضوعی که در نهایت منجر شد تا کنتور سازی توقف تولید داشته  باشد. بعد از برطرف شدن مشکلات و موضوعاتی که پیش آمد موفق شدیم تا مجدد از اردیبهشت ماه سال 1400 تولید را آغاز کنیم و تعداد پرسنل ما در آن بازه زمانی 15 نفر بودند، بروز نبودن محصولات شرکت در زمان راه اندازی مجدد منجر شد تا اقدامات مطالعاتی در خصوصی بررسی بازار، ایجاد خطوط تولید و بهسازی و نوسازی خطوط و تولید محصولات جدید با تامین کنندگان اجرایی شود  در نتیجه با بزرگترین تامین کننده حوزه کنتور به نام شرکت «ویژن»  در چین تعاملاتی صورت دادیم تا بتوانیم مواد اولیه تولید را تامین کنیم،  محفظه ، قطعات  فلزی و برد را در داخل آماده می کنیم  و الان ده مدل کنتور طراحی کردیم ازجمله  کنتور های هوشمند تک فاز ریلی هوشمند و سه فاز و ....  منطبق با استانداردهای مورد پذیرش توانیر و بیش از 150 نفر در مجموعه کنتور ساز مشغول کار هستند.

عاملی ادامه داد: در مناقصات شرکت کردیم و توانستیم سهم بازار بگیریم و اکنون سفارش  تولید1 میلیون 450هزار کنتور ریلی ، 156 مودم و  270 هزار کنتور سه فاز  در حال انجام است و خطوط تولید ما نیز با توجه به حجم سفارشات و برنامه های پیش رو در حال نوسازی و بهسازی است تا هم توان تولید افزایش یابد و هم تولیدات منطبق با نیاز بازار و سلیقه مصرف کنندگان باشد.

مدیر عامل کنتور سازی گفت: در حال حاضر 10 مدل کنتور تولید می کنیم همچنین در حال بازطراحی برند های قدیمی شرکت در حوزه تولید لامپ هستیم و اکنون با برند های شمسه ، رسا نور و سان اسکای در حال تولید لامپ های ال ای دی، ریسه ای و روشنایی هستیم . در تلاشیم تا خطوط جدید را سریع تر وارد کنیم تا لامپ های تولیدی ما صد در صد داخلی باشد سه خط جدید فول اتوماتیک را در دست اجرا داریم که کنتور ها را به صورت رباتیک تولید خواهد کرد و انتظار داریم این خطوط در زمستان سال جاری افتتاح شود.  

وی گفت: در مورد پنل های خورشدی در تلاشیم تا خط تولید 500 مگاواتی تولید پنل های خورشیدی را وارد کنیم ودر حال رایزنی برای واردات خطوط تولید هستیم، انتظار داریم تا سال آینده این محصول نیز به سبد تولیدات ما اضافه شود. در این راستای در تلاشیم تا زنجیره کامل پنل را داشته باشیم و جز برنامه های  بلند مدت است و برای آن یک بازه سه ساله را تعریف کردیم.

مدیر عامل کنتور سازی در خصوص وضعیت مالی و مالیاتی شرکت هم گفت: در حال حاضر شرکت در حال تولید محصول است و طبیعتا با حمایت دولت و گشایش اعتبارات لازم برای سفارش های دریافتی از دولت روند عملکرد ما بهتر نیز خواهد شد، با توجه به شرایط خاصی که شرکت داشت در حوزه مالیاتی اختلاف حساب هایی ایجاد شده بود که با بررسی های صورت گرفته انتظار داریم رای به نفع شرکت اخذ شود و ما نه تنها به اداره مالیات بدهکار نباشیم بلکه مطالباتی هم داشته باشیم

عاملی درباره بازگشایی نماد کنتور سازی هم گفت: در اردیبهشت ماه مجمع عمومی برگزار شد و حسابرس انتخاب شد، روند حسابرسی عملکرد سال 95 تا 1400 درجریان است و این پروسه با توجه به استعلامات و بررسی های لازم زمان بر است اما در تلاشیم تا این فرآیند هر چه زودتر به نتیجه برسد و نماد «آکنتور» در بهترین زمان ممکن بازگشایی شود.

وی در پایان گفت: تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا کنتور سازی در مسیر تولید و توسعه قرار گیرد و در سریعترین زمان ممکن شاهد بازگشایی نماد کنتور سازی باشیم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24