Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

از زمانی که تکیمیا به اهالی بازار سرمایه معرفی و پذیره نویسی شد (اوایل آبان ماه) کمتر از ۳ ماه می‌گذرد و این تامین سرمایه با سرمایه ۲ همت در تلاش است تا پایان سال در بازار ثانویه قابل داد و ستد شود.

«تکیمیا» کی قابل معامله می شود؟/ تشریح آخرین اقدامات برای بازگشایی نماد این تامین سرمایه وابسته به «فملی»

بورس24 : از زمانی که "تکیمیا" به اهالی بازار سرمایه معرفی و پذیره نویسی شد (اوایل آبان ماه) کمتر از ۳ ماه می‌گذرد و این تامین سرمایه با سرمایه ۲ همت در تلاش است تا پایان سال در بازار ثانویه قابل داد و ستد شود.

مهرداد فرح‌آبادی، مدیرعامل تامین سرمایه کیمیا در خصوص آخرین مرحله از بازگشایی نماد تکیمیا به خبرنگار بورس24 گفت: بر اساس روند اجرای کار، ما در سوم آبان ماه پذیره نویسی در فرابورس داشته‌ایم و سی‌ام آبان ماه مجمع موسس را به خوبی برگزار کردیم. در ادامه در یکم آذرماه مجوز تاسیس را از سازمان بورس دریافت کردیم.

وی گفت: دوم آذر ماه مدارک را برای ثبت نزد اداره ثبت شرکت‌ها ارسال کردیم و تا اواسط آذر ماه به عنوان نهاد حقوقی و یک شخصیت حقوقی در اداره ثبت شرکت‌ها ثبت شدیم و متعاقبا بلافاصله بعد از آن هم مجوزمان را به عنوان ناشر سازمان از سازمان بورس اخذ کردیم.

فرح آبادی گفت: در حال حاضر در مرحله اخذ مجوز فعالیت هستیم. سازمان بورس از ما مدارک و مستنداتی خواسته است که آن‌ها را به زودی  آماده کرده و ارسال می کنیم.

قراردادهایی با " فملی" در برنامه است

مدیرعامل تامین سرمایه کیمیا گفت: البته هم‌زمان  زیرساخت‌ها در حال آماده سازی هستند، زیر ساخت‌های آی‌تی، تجهیزاتی، منابع انسانی، فناوری اطلاعات و مهمتر از همه زیرساخت‌های قراردادی حقوقی‌مان در حال انجام اند. امیدواریم به محض اخذ مجوز با توجه به رایزنی‌های خیلی فشرده‌ای که با شرکت ملی مس کرده‌ایم، قراردادهای خوبی را با این شرکت منعقد کنیم. در صورت نهایی شدن این موضوع، از طریق کدال اعلام می کنیم.

فرح آبادی افزود: تلاش ما بر این است که بتوانیم منابع درآمدی پایدار، مستمر و قابل پیش‌بینی ایجاد کنیم تا هرچه زودتر نماد‌ بازگشایی شود و سهامداران بتوانند سهام شرکت را معامله کنند. 

تلاش ما بازگشایی در سال 1401 است

وی با اشاره به اینکه بازگشایی نماد در حیطه اختیارات و وظایف سازمان بورس است گفت: ما این قول را می‌دهیم که تمامی تلاش‌مان را، از حیث ایجاد منابع درآمدی، انعقاد قرارداد‌های خوب با ملی مس و زیرساخت‌ها انجام دهیم تا اقتضائات لازم را طوری فراهم کنیم که سازمان بورس را مجاب کنیم نماد را بازگشایی کند.

وی افزود: ان شاءالله اگر مشکل خاصی نباشد، تلاش ما بر این است که تا آخر سال نماد بازگشایی شود. مگر اینکه سازمان بورس  الزامات جدیدی بگذارد یا موارد جدیدی پیش بیاید. ولی تلاش‌های ما بر این است که خواسته‌های سازمان بورس را هرآنچه که هست،  تهیه کنیم و در اختیار دوستان قرار دهیم و تلاش می‌کنیم که هرچه زودتر بتوانیم نماد را بازگشایی کنیم.

گفتنی است که، این تامین سرمایه برای رسیدن به سرمایه ۴.۵ همتی و  فروش ۱.۵ هزار میلیارد تومانی، سود عملیاتی ۱.۴ هزار میلیارد تومانی و سود خالص ۱.۲ هزار میلیارد تومانی طی مدت ۵ سال آینده برنامه ریزی های خاصی دارد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24