Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مردانی شهربابک گفت: برنامه ای سه ساله را بر اساس توانمندی های شرکت تدوین کرده و با تکیه بر طرحی  میان مدت، عقب ماندگی های فن آوا جبران خواهد شد.

مدیرعامل فن آوا: عقب ماندگی شرکت را جبران می کنیم

بورس24 : مردانی شهربابک گفت: برنامه ای سه ساله را بر اساس توانمندی های شرکت تدوین کرده و با تکیه بر طرحی  میان مدت، عقب ماندگی های فن آوا جبران خواهد شد.

محمد مردانی شهربابک مدیرعامل گروه فن آوا با اشاره به سیاست های توسعه ای و برنامه های این شرکت در جهت ایجاد سود به خبرنگار بورس24 اظهار داشت: محصولات و خدمات جدیدی  در حوزه بانکی، غیر بانکی و تراکنشی به بازار عرضه خواهد شد به همین منظور زیرساخت ها به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری تغییر داده و یا تقویت خواهد شد.

وی تشکیل هاستینگ و کلاب را یکی دیگر از برنامه های فن آوا در مسیر بیزینس کور عنوان کرد و افزود: محصولات بومی سازی این شرکت رو به افزایش بوده و خواهان است تا به 100 درصد خودکفایی برسیم.

مردانی شهربابک ورود به طرح های دانش بنیان، زودبازده با درآمد پایدار را از دیگر برنامه های این گروه برشمرد و گفت: طراحی و تولید کارتخوان، فعالیت در بخش کارت اعتباری، ارائه خدمات اینترنتی به عموم مردم، تعمیرات کارت خوان، تولید رول کاغذ حرارتی و... را در دستور کار داشته و تا پایان سال مالی به این موضوعات ورود خواهیم کرد.

وی اعلام کرد: البته در حوزه مقابله با حملات سایبری در سطح ملی و نیمه مسلح  نیز دستاوردهای بومی سازی شده داشته و تقویت بازرگانی خارجی فن آوا نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل گروه فن آوا از طراحی و تولید باتری و ماشین حساب های کارت خوان توسط این گروه خبر داد و گفت: بسته ای را به جهت تولید کالاهای اساسی طی 10 سال آینده داشته که هر سال نیز به آن محصولی اضافه خواهد شد.

مردانی شهر بابک با تاکید بر هماهنگی ارکان گروه فن آوا در جهت اجرای برنامه و طرح ها اظهار داشت: شرایط شرکت به سود سازی نزدیک بوده  به طوری که تقسیم کار گروه، رویکرد ها نیز تغییر داشته و به زودی نیز افزایش سرمایه فن آوا را شاهد خواهیم بود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24