Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

رخصتی گفت: به دلیل کاهش مصرف سراسری انرژی در فصل پاییز، تولید مطلوبی را شاهد بوده اما با فرا رسیدن فصل سرما و افزایش مصرف گاز، با کمبود انرژی و تعطیلی برخی واحدهای تولیدی روبه رو شده ایم.

برنامه ریزی ذوب آهن برای حل مشکل قطعی گاز در زمستان


بورس24 : رخصتی گفت: به دلیل کاهش مصرف سراسری انرژی در فصل پاییز، تولید مطلوبی را شاهد بوده اما با فرا رسیدن فصل سرما و افزایش مصرف گاز، با کمبود انرژی و تعطیلی برخی واحدهای تولیدی روبه رو شده ایم.

ایرج رخصتی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به برخی مشکلات این مجتمع تولیدی در جهت تامین انرژی به خبرنگار بورس24 اظهار داشت: طی فصل پاییز به میزان تولید مورد نظر دست یافته اما اکنون برای تولید با بحران منابع انرژی روبه رو بوده به طوری که نامه قطعی گاز مدت ها قبل توسط مدیریت کارخانه وصول شده است.

وی با مد نظر قرار دادن کمک های دولتی در جهت فعالیت ذوب ادامه داد: بسیاری از صنایع و شرکت ها همچون فولادی ها، یارانه انرژی دریافت می کنند. اما ذوب آهن اصفهان هیچ گونه یارانه ای از این بابت اخذ نکرد به همین منظور مصمم شده تا در این زمینه سرمایه گذاری داشته باشیم.

رخصتی به تدوین برنامه و بررسی طرح هایی در خصوص تامین گاز برای زمستان تاکید کرد و گفت: برخی از آنها تصویب شده و در مرحله تایید سرمایه به جهت اجرا قرار دارند.

وی در خصوص تامین آب مصرفی ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: از ابتدای دهه 90 برنامه ها و طرح هایی را به اجرا رسانده که نتیجه آن کاهش مصرف 50 درصد آب است.

مدیرعامل ذوب یادآور شد: با جمع آوری پساب های شهرهای اطراف، تبدیل و تصفیه آنها توانسته ایم بخش قابل توجهی از آب مورد نیاز این مجموع تولیدی را تامین کنیم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24