Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

سیاهکلی گفت: عرضه خودرو از طریق بازار سرمایه به نرخ شکنی و مدیریت قیمت ها منجر شده به طوری که ساماندهی میزان تولید، عرضه و تقاضا نیز در بازه زمانی کوتاهی به دست می آید.

سیاهکلی: ضرر عرضه خودرو در بورس برای دلالان و سود آن برای تولیدکننده و مصرف کننده است

بورس24 : سیاهکلی گفت: عرضه خودرو از طریق بازار سرمایه به نرخ شکنی و مدیریت قیمت ها منجر شده به طوری که ساماندهی میزان تولید، عرضه و تقاضا نیز در بازه زمانی کوتاهی به دست می آید.

لطف‌ الله سیاهکلی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به تلاش سوداگران در خصوص حذف عرضه خودور از طریق بازار سرمایه به خبرنگار بورس24 اظهار داشت: اصلی ترین کارکرد بازار سرمایه، تسهیل و مدیریت عرضه بوده که با نظارت بر نرخ گذاری به نفع تولید کننده و مصرف کننده واقعی منجر می شود.

سیاهکلی تعادل عرضه و تقاضا را یکی دیگر از پیامدهای این شیوه از عرضه عنوان کرد و گفت: البته ما همچنان در ابتدای راه بوده و نیازمند هستیم تا قوانین و شیوه عرضه، قیمت گذاری و معاملات سریعا بازنگری شده و تولید به سمت ارتقاء کیفیت و بازار رقابتی حرکت کند.

وی شفافیت صنعت خودور سازی را از اهداف خودور بورسی دانست و تصریح کرد: ضرر این نوع عرضه برای سوداگران و منفعت آن برای تولید کننده و مصرف کننده واقعی است.

این نماینده مردم قزوین در خانه ملت با اشاره به حذف نظر و اثرگذاری دلالان ازنرخ گذاری خودور یادآور شد: خودور بورسی دارای معاملاتی است که نرخ آن مشروعیت داشته به طوری که با استمرار عرضه ها، به زودی اصلاحات متعددی در صنعت مربوطه شاهد خواهیم بود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24