Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

اعلایی گفت: طی سال جاری معادل یک و نیم میلیون یورو در نساجی بروجرد سرمایه گذاری شده که منابع آن از درون کارخانه تامین شده است.

سرمایه گذاری یک و نیم میلیون یورویی «نبروج»

بورس24 : اعلایی گفت: طی سال جاری معادل یک و نیم میلیون یورو در نساجی بروجرد سرمایه گذاری شده که منابع آن از درون کارخانه تامین شده است.

امید اعلایی مدیرعامل نساجی بروجرد با اشاره به سیاست های توسعه ای این مجتمع تولیدی به خبرنگار بورس24 اظهار داشت: علاوه بر یک و نیم میلیون یورو، معادل 80 میلیارد تومان دیگر نیز برای توسعه تولید و فروش نبروج سرمایه گذاری شده است.

وی با تاکیر بر روند روبه توسعه و سودآوری نساجی بروجرد افزود: دستگاه چاپ دیجیتالی به مبلغ 10 میلیارد تومان خریداری شده به طوری که خط چاپ عرض سه متری پارچه ایجاد و به بهره برداری رسید.

اعلایی در این خصوص ادامه داد: این دستگاه از ایتالیا وارد شده و روزانه 6 هزار متر پارچه چاپی با عرض 3 متر را تولید می کند.

وی از اجرای طرح توسعه دوزندگی خبرداد و گفت: در سال جاری واحدهای ریسندگی، بافندگی، رنگرزی و دوزندگی نیز به این مجتمع تولید اضافه شده تا تولید سالانه 25 میلیون مترطول پارچه را در نبروج را شاهد باشیم.

مدیرعامل نساجی بروجرد درباره تعداد شعب فروش محصولات در 22 استان کشور گفت: هم اکنون نبروج دارای 52 فروشگاه بوده و درصدد ایجاد شعب در خارج ایران نیز هستیم.

وی ادامه داد: با تعدای از بازرگانان اقلیم کردستان در خصوص توسعه و افتتاح فروشگاه نساجی بروجرد گفت و گوهایی انجام شده و در بازه زمانی کوتاهی، شاهد انعقاد قرارداد و فاز عملیاتی خواهیم بود.

اعلایی با تاکید بر افتتاح و بهره برداری خط تولید دوزندگی و برش یادآور شد: این طرح نیاز به تجهیزات و دستگاه های ویژه ای بود که با صرف 700 میلیون یورو، خریداری، وارد، نصب و به بهره برداری رسید.

مدیرعامل نبروج در پایان از اخذ تسهیلات 145 میلیارد تومانی بانک سپه و ملی خبر داد و با اشاره به برخی مشکلات این مجتمع تولیدی افزود: تامین منابع انرژی و هزینه های آن برای نساجی بروجرد بسیار سخت بوده به طوری که سودآوری را با موانع متعددی روبه رو ساخته است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24