Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

به همت همکاران تلاشگرمان در شرکت بازرگانی بهران، مرکز توزیع مویرگی محصولات بهران در شهر مشهد آغاز به کار کرد.

آغاز به کار هفتمین مرکز توزیع مویرگی شرکت نفت بهران

بورس24 : به همت همکاران تلاشگرمان در شرکت بازرگانی بهران، مرکز توزیع مویرگی محصولات بهران در شهر مشهد آغاز به کار کرد.

در آیین آغاز به کار این مرکز که در سالن همایش هتل حیات پارک مشهد و با حضور مسئولین و هیئت رئیسه اتحادیه صنف لاستیک و روغن این شهرستان و هیئت مدیره و مدیران ارشد شرکتهای بازرگانی بهران و نفت بهران حضور داشتند، طالب زاده مدیر توسعه شرکت بازرگانی بهران اجرای جلسه را به عهده داشت و گزارشی از اقدامات اجرایی انجام شده در راستای راه اندازی این مرکز را در بخش‌های مختلف این مراسم به حضار ارائه داد.

سخنران اول این مراسم، چگینی رئیس هیئت مدیره شرکت بازرگانی بهران بود که ضمن خوشامد گویی به میهمانان، به تقدیر از همکاران فعال در این پروژه پرداخت و نتایج تلاشهای ایشان را ستود.

کهتری مدیر برند شرکت نفت بهران در بخش بعدی این همایش، اهداف بهران از توسعه مراکز توزیع مویرگی بهران در کشور را شرح داد و تنظیم قیمت، تضمین اصالت کالا و ارتقاء سطح کیفی کالاهای مصرفی در بازار را از وظایف بهران به عنوان رهبر بازار روانکارهای برشمرد. وی توسعه مراکز مویرگی در کشور را ابزاری برای ایفای این وظایف معرفی نمود و تاکید کرد که حضور شرکت بازرگانی بهران در این مراکز سبب افزایش تحرک فعالیت عاملین فروش و گسترش بازار محصولات بهران در کشور شده است.

سخنران بعدی این مراسم یزدی زاده رئیس اتحادیه صنف لاستیک و روغن شهر مشهد بود که ضمن ابراز خوشحالی از راه اندازی مرکز توزیع مویرگی در این شهرستان اظهار داست که شهر مشهد به دلیل حجم بالای خودروها در این شهر و تعداد بالای زائرین حرم رضوی (ع) از یک سو و کم بود تعداد عاملین فعال در حوزه توزیع محصولات روانکاری از سوی دیگر همواره از کمبود انواع روغن ها به خصوص روغن موتور رنج برده است. وی توزیع مویرگی محصولات بهران را راهی جهت تامین به موقع و مستمر محصولات مورد نیاز مردم دانست و از مدیران شرکت نفت بهران درخواست نمود تا نسبت به تامین سهمیه مورد نیاز اتوسرویسها از طریق این کانال توزیع برنامه ریزی و اقدام نمایند.

سخنرانی پایانی این همایش توسط شفیعی، مدیرعامل شرکت بازرگانی بهران ارایه شد که موضوع آن به معرفی این شرکت و فعالیتهایش در دو حوزه توزیع سوخت در جایگاهها، ذیل برند بهران و توزیع محصولات گروه بهران در مراکز توزیع مویرگی اختصاص داشت. وی با اشاره به مراکز فعال توزیع مویرگی بهران در شهرهای تهران، اصفهان، تبریز، کرمانشاه، اهواز و بندرعباس، انتخاب شهر مشهد را جهت تاسیس هفتمین مرکز توزیع مویرگی،  منطبق بر نتایج مطالعات دقیق بازار دانست و اظهار امیدواری نمود که مرکز دیگری نیز تا پایان سال به بهره برداری برسد.

منبع خبر: روابط عمومی نفت بهران

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24