Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

پرتفوی جدید به روز می‌ شود کیارش مهرانی، معاون مالی و اقتصادی  شرکت سرمایه‌ گذاری معادن و فلزات در خصوص عدم رشد سهم به دلیل فشار فروش حقوقی ها به خبرنگار بورس ۲۴ گفت...

افزایش سرمایه ومعادن به ثبت رسید

بورس24 : کیارش مهرانی، معاون مالی و اقتصادی  شرکت سرمایه‌ گذاری معادن و فلزات در خصوص عدم رشد سهم به دلیل فشار فروش حقوقی ها به خبرنگار بورس24 گفت:  در رابطه با سهم« و‌معادن»حقوقی جلوی رشد سهم را نگرفته است، چون سهامداران عمده ما هیچکدام فروشنده نبوده‌اند. 

وی افزود:   سهامداران عمده ما فولاد مبارکه، صدر تامین، صندوق عشایر و زیر مجموعه‌های شان که بالای ۸۵ تا ۹۰ درصد سهام را دارند، اهیچ‌کدام فروشنده نبوده‌اند و افت قیمت به دلیل شرایط بازار انجام می‌شود. 

افزایش سرمایه در پرتفوی سهامداران «ومعادن» همین هفته

وی در خصوص زمان  ثبت افزایش سرمایه شرکت گفت: کارهای ثبت آن انجام شده است و افزایش سرمایه ثبت شده است، روزنامه هم انشاالله تا پایان هفته می‌آید و تا هفته دیگر در پرتفوی سرمایه‌گذاران می‌ نشیند.

صادرات با نرخ ارز جاری
 
مهرانی یا اشاره به صادرات این شرکت گفت:  شرکت‌ها  در بورس کالا عمدتا با قیمت‌های جاری ارز فروش‌های‌شان را انجام می‌دهند، هم فولاد مبارکه و هم مس بر اساس قیمت‌های جاری ارز و براساس مکانیزم عرضه و تقاضا در بورس کالا معامله انجام می‌دهند.

وی افزود: بانک مرکزی بازار جدیدی برای حواله ایجاد کرده که ساز و کار آن با نیما متفاوت است که چند نرخی شدن ارز را با مدل دیگری خواهیم دید.

وی در خصوص افزایش قیمت محصولات فلزی  گفت:  از لحاظ ، قیمت‌گذاری قیمت فولاد و مس و آلومینیوم  و ...به دلیل اینکه تقریبا با قیمت‌های آزادانه‌تر قیمت می‌خورد، رشد کرده است. شمش از ۱۲ هزار تومان به   ۱۷ تا ۱۸ هزار تومان رسیده است، ورق هم ۲۷ و ۲۸ هزار تومان شده است که رشد خیلی خوبی داشته است.

مهرانی گفت:  در خصوص گندله و کنسانتره نرخ‌ها به دلیل اینکه درصدی از نرخ فولاد خوزستان هستند، رشد کرده است.قیمت‌های جهانی هم کاهشی نبوده است و نگرانی‌هایی که ۶-۷ ماه پیش از کاهش قیمت سنگ آهن و فولاد بود، برطرف شده است ، ما اعتقاد داریم سال آینده کاهش قیمت جدی نداریم و حتی در قیمت سنگ آهن رشد خواهیم داشت.200

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • یداله عباسی
    یداله عباسی

    درجهت آگاهی بخشیدن به سهامداران سیگنال مثبتی است

    1 سال پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24