Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

یک مقام نظارتی: ضرورت برگزاری مجمع و افشای اطلاعات جهت بازگشایی نماد را به مدیران شرکت تاکید کردیم طبق دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات، نماد معاملاتی ناشر پذیرفته شده حداکثر تا ۶ ماه می تواند در وضعیت تعلیق باشد، در غیر اینصورت باید لغو و به بازار پایه منتقل شود.

تعیین تکلیف نماد غمارگ تا ۲۷ اسفند

بورس24 : نماد شرکت مارگارین حدود 6 ماه (از 27 شهریور 1401) است که متوقف شده و ظاهرا مدیران شرکت عزم جدی برای بازگشایی نماد ندارند. گرچه وضعیت تولیدی شرکت خوب بوده و با وجود افزایش نرخ دریافت شده و فروش خوب  هنوز در مورد موضوعاتی، تعیین تکلیف نکرده است.

مشکلات مارگارین بر پایه توقف نماد، در حالی ادامه دارد که شرکت در  ۲ ماهه منتهی به بهمن از فروش محصولات خود ۳۹۵ میلیارد تومان درآمد کسب نمود که از این مبلغ ۲۹۲ میلیارد تومان آن مربوط به همین ماه است که  نسبت به دوره قبل  ۲۵۰ درصد رشد داشته است.

ولی اله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص آخرین وضعیت توقف نماد معاملاتی شرکت مارگارین به خبرنگار بورس24 گفت: مارگارین تاکنون مجمع عمومی عادی به منظور تصویب صورت های مالی سال ۱۴۰۰ را برگزار ننموده و صورت های مالی حسابرسی شده ۶ ماه منتهی به پایان خرداد ماه ۱۴۰۱ نیز منتشر نکرده است.

وی گفت: سال مالی شرکت مارگارین پایان آذر ماه است. صورت‌های مالی سال مالی منتهی به پایان آذر ماه ۱۴۰۰ توسط شرکت منتشر شده و طبق اساسنامه شرکت، حداکثر باید تا پایان فروردین ۱۴۰۱ در خصوص تصویب صورت های اقدام به برگزاری مجمع می کرد. در  ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی برگزار گردید، لکن در خصوص تصویب صورت های مالی تصمیمی اتخاذ نشد.

این مقام نظارتی گفت: در مجمع ۳۰ فروردین سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس قانونی و روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار تعیین، اعضای هیئت مدیره انتخاب و حق حضور اعضای هیئت مدیره مشخص شد.

جعفری ادامه داد: اخیرا هم آگهی دعوت به مجمع بر روی سامانه کدال قرار گرفت لکن مجمع لغو گردید.

مدیر نظارت بر ناشران تصریح کرد: تاکنون صورت های مالی حسابرسی شده ۶ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ نیز منتشر نشده و به همین دلیل نماد معاملاتی شرکت تعلیق شد.

وی گفت: جهت بازگشایی نماد معاملاتی شرکت باید صورت های مالی حسابرسی شده ۶ ماهه را افشاء و مجمع را جهت تصمیم گیری در خصوص صورت های مالی سال ۱۴۰۰ برگزار کند.

وی افزود: در هفته گذشته‌ با مدیران شرکت مارگارین جلسه برگزار و بر ضرورت برگزاری مجمع و افشای اطلاعات جهت بازگشایی نماد تاکید شد.

جعفری ادامه داد: طبق دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات، نماد معاملاتی ناشر پذیرفته شده حداکثر تا ۶ ماه می تواند در وضعیت تعلیق باشد، در غیر اینصورت باید لغو و به بازار پایه منتقل شود.

وی گفت: امیدواریم شرکت طی سه هفته باقی مانده، صورت های مالی ۶ ماهه حسابرسی شده منتهی به پایان خرداد ماه ۱۴۰۱ را منتشر و مجمع عادی به منظور تصمیم گیری در خصوص صورت های مالی سال مالی منتهی به پایان آذر ماه ۱۴۰۰ برگزار نماید تا مشمول لغو پذیرش نشود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24