Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

پورحسینی گفت: برای خروج مرقام از زیان، راه های متعددی طی شده ولی در نهایت باید سودی عملیاتی را از ایجاد محصول تعریف و محقق ساخت.

تنها راه باقی مانده برای خروج «مرقام» از زیان

بورس24 : پورحسینی گفت: برای خروج مرقام از زیان، راه های متعددی طی شده ولی در نهایت باید سودی عملیاتی را از ایجاد محصول تعریف و محقق ساخت.

سیدابوالحسن پورحسینی تفت مدیرعامل ایران ارقام با اشاره به انتقاد سهامداران مرقام از زیانده بودن چندین ساله این شرکت به خبرنگار بورس24 اظهار داشت: کمتر از چند ماه می شود که اعضای هیات مدیره این شرکت تغییر کرده و با توجه به تغییر ساختار مدیریتی، خواهان بوده تا تعریفی جدیدی از نحوه ایجاد سود عملیاتی را داشته و محصولات جدیدی را تولید و ارائه کرد.

وی فروش زمین، تعدیل نیرو، اخذ تسهیلات و.... توسط مدیریت پیشین مرقام را برای خروج از زیان بدون نتیجه عنوان کرد و گفت: تنها راه باقی مانده، ایجاد ارزش افزوده از طریق ارائه محصول در جهت توسعه بازار و افزایش میزان فروش است.

وی با در نظر گرفتن سهل انگاری های انجام شده برای خروج ایران ارقام از ماده 141 گفت:  هیات مدیره پیشین در اجرای تعهدات خود کم کاری داشته  به طوری که اگر برخی از موارد را پاسخگو نباشند ، حق طرح شکایت هیات مدیره فعلی از آنها محفوظ بوده و قابلیت اجرایی دارد.

پورحسینی با ذکر مثالی افزود: در مجمع قبلی مرقام تصویب شده  است؛ برخی از املاک این شرکت به فروش رفته تا معادل 60 درصد بدهی مرقام پرداخت و 40 درصد مابقی به اجرای طرح ها تزریق شود که تا به امروز چنین اتفاقی را شاهد نبوده ایم.

وی یادآور شد: نمونه های زیادی از متعهد نبودن ساختار مدیریت قبلی به مصوبات وجود دارد که منجر شده مرقام همچنان زیانده باقی بماند.

مدیرعامل ایران ارقام با اشاره به برخی سیاست های توسعه ای و سودآوری این شرکت  گفت: با توجه به ایجاد تنوع سبد محصولات، به  حوزه پوز و خودپرداز وارد شده و  نمایندگی 2 شرکت بزرگ بین المللی نیز اخذ شده است.

وی یادآور شد: همچنین صندوق فروشگاهی ایران ارقام به عنوان یک محصول زود بازه نیز به زودی تولید و به بازار عرضه خواهد شد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24