Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بورس 24 : طی هفته گذشته وزارت اقتصاد برای چندمین بار در یکی از که بانک های دولتی باید بنگاهداری خارج شوند و اموال خود را به فروش برساند ، در همین راستا بانک ملی ایران برای فروش شاراک براای دومین بار مزایده برگزار می‌کند...

«فارس» : ما شازند نمی خریم ؛ «شتران» چه می گوید؟

بورس24 : طی هفته گذشته وزارت اقتصاد برای چندمین بار در یکی از که بانک های دولتی باید بنگاهداری خارج شوند و اموال خود را به فروش برساند  ، در همین راستا بانک ملی ایران برای فروش شاراک براای دومین بار مزایده برگزار می‌کند.

در همین راستا شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی بانماد «وبانک» در حال تدارک  عرضه ۵۰.۴۴ درصد از سهام شرکت پتروشیمی شازند از طریق بورس اوراق بهادار تهران و به روش مزایده است.

تعداد سهام قابل عرضه سهم ۴ میلیارد و شصت و هفت میلیون و چهارصد و بیست و شش هزار و هفتصد و بیست و یک سهم به قیمت پایه ۸۴ هزار و ۵۴۰ ریال و قیمت پایه کل ۲۴۲ هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال بوده و تاریخ عرضه ۲۷ اسفندماه سال جاری اعلام شده است که به صورت یکجا نقد یا شرایطی( ۵۰ درصد نقد مابقی طبق شرایط آگهی) عرضه می شود.

هلدینگ خلیج فارس و یا پالایشگاه تهران خریدار به روح این بلوک باشند اما ظاهراً به دلیل قیمت بالای این بلوک و عدم وجود نقدینگی در پایان سال این عرضه توسط دو شرکت هلدینگ خلیج فارس و شتران خریداری نمی شود.

فرهاد ذاتعلی فرد، مدیر سرمایه‌گذاری هلدینگ خلیج فارس در خصوص خرید این بلوک به خبرنگار بورس24 گفت: تا کنون از سوی هلدینگ به ما اعلام نشده که روی این بلوک به جهت خرید بررسی داشته باشیم.

وی افزود: بعید است که این خرید از سوی هلدینگ خلیج فارس انجام شود چرا که نقدینگی خرید این بلوک با توجه به قیمتی که بانک ملی اعلام کرده، کمی سنگین است.

در ادامه یک عضو هیات مدیره پالایشگاه تهران هم به بورس24 گفت: با توجه به اتفاقات اخیر و اقدامات غیر قانونی پالایش و پخش در خصوص افراد جدید هیات مدیره تا تعیین تکلیف موضوع هیچ گونه خریدی در دستور کار نیست.

شازند

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24