Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

فردا نخستین نمایشگاه صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) با حضور جمعی از فعالان این حوزه آغاز می‌شود که اپراتور اول با مجموعه‌ای از سکوها و سرویس‌های محتوایی خود در این نمایشگاه حضور دارد. بازدیدکنندگان می‌توانند با حضور در غرفه همراه اول واقع در سالن ۷، با سکوها و سرویس‌های هوشمند بزرگترین اپراتور کشور نظیر شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد)، سامانه‌ ارائه خدمات آموزشی آنلاین (شادبوم)، سرویس آموزش مجازی کنکور (آلاء)، سرویس رایگان تماشای فیلم و انیمیشن (دیدیمون) و پلتفرم آزاد ارائه محتوا (نت‌باکس) آشنا شده و در جریان نحوه استفاده از خدمات «API Console» و خدمات زیرساختی این اپراتور قرار گرفته و با «هاب‌ بهشتی» از نزدیک ارتباط بگیرند. این نمایشگاه از ساعت ۸ تا ۱۵ یازده تا چهارده اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست.

«رصتا» میزبان سکوها و سرویس‌های متنوع همراه اول

بورس24 : همراه اول با مجموعه‌‌ای متنوع از سکوها و سرویس‌های هوشمند در نخستین دوره نمایشگاه صوت و تصویر فراگیر ایران حضور دارد.

فردا پنجشنبه 11 اسفند 1401 نخستین دوره نمایشگاه صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)  با حضور جمعی از فعالان این حوزه آغاز می شود که اپراتور اول  با مجموعه‌ای از سکوها و سرویس‌های محتوایی خود در این نمایشگاه حاضر خواهد بود.

بازدیدکنندگان می‌توانند با حضور در غرفه همراه اول واقع در سالن 7 نمایشگاه، با سکوها و سرویس‌های هوشمند بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور نظیر شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد)، سامانه‌ ارائه خدمات آموزشی آنلاین (شادبوم)، سرویس آموزش مجازی کنکور (آلاء)، سرویس رایگان تماشای فیلم و انیمیشن (دیدیمون) و پلتفرم آزاد ارائه محتوا (نت‌باکس)، آشنا شوند.

بازدیدکنندگان و مهمانان غرفه همراه اول، همچنین می‌توانند در جریان نحوه استفاده از خدمات  «API Console» و خدمات زیرساختی این اپراتور قرار گرفته و با «هاب‌ بهشتی» از نزدیک ارتباط بگیرند.

به گفته برگزارکنندگان، نخستین دوره نمایشگاه «رصتا» در دو بخش محتوا و سرویس با حضور کنشگران زیست‌بوم محتوای فضای مجازی، سکوها و رسانه‌های صوت‌ و تصویر فراگیر سراسر کشور برگزار می‌شود.

این نمایشگاه از ساعت 8 تا 15یازده تا چهارده اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا خواهد بود.

منبع خبر: اداره‌کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24