Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

بیمه پاسارگاد در راستای تکمیل زنجیره ارزش خود ، گامی بلند در جهت توسعه بیمه عمر و تامین آتیه برداشت و خدمتی جدید تحت عنوان «بیمه عمر و تامین آتیه تکمیلی بازنشستگی» را به بازار عرضه نمود .

«بیمه عمر و تامین آتیه تکمیلی بازنشستگی»، محصولی جدید از بیمه پاسارگاد

بورس24 : بیمه پاسارگاد در راستای تکمیل زنجیره ارزش خود ، گامی بلند در جهت توسعه بیمه عمر و تامین آتیه برداشت و خدمتی جدید تحت عنوان «بیمه عمر و تامین آتیه تکمیلی بازنشستگی» را به بازار عرضه نمود .

بیمه نامه ای که می تواند نوید آینده ای روشن تر برای بیمه گذار باشد .

رییس کل بیمه مرکزی در آیین رونمایی از این خدمت ، ضمن تأکید بر لزوم ارائه پوشش تکمیلی بازنشستگی در جامعه با توجه به نیاز بازار ، اقدام بیمه پاسارگاد را در طراحی این محصول ارزشمند دانست و ویژگی های خاص محصول مانند توان محاسباتی و سیستمی و توجه ویژه به نکات مهم و جذابیت‌هایی  نظیر معافیت های مالیاتی را تحسین کرد و اظهار امیدواری نمود که این خدمت مورد استقبال عموم مردم جامعه قرار گیرد و تجربه موفق دیگری در کارنامه بیمه پاسارگاد ثبت گردد .

40 هزار بیمه نامه، دشت اول «بپاس» . . . 

در آیین رونمایی از بیمه تکمیلی بازنشستگی ، شرکت بیمه پاسارگاد تفاهم نامه عرضه بیمه تکمیلی بازنشستگی را با گروه مالی پاسارگاد به نمایندگی جناب آقای دکتر مجید قاسمی امضا و مبادله نمود.

چرایی و چگونگی بیمه تکمیلی بازنشستگی

در سال های نه چندان دور و زمان شکل گیری و عرضه بیمه های درمان تکمیلی، مخالفت های فراوانی مبنی بر عدم نیاز جامعه به درمان تکمیلی و کفایت پوشش های بیمه ای پایه و تأمین اجتماعی مطرح شد که علیرغم مخالفت های مطرح شده ، بیمه نامه طراحی و عرضه شد و امروزه یکی از مهمترین نیازهای بیمه ای مردم می باشد . با توجه به شرایط اقتصادی و تورم حاکم بر جامعه و کاهش قدرت خرید مردم به خصوص قشر بازنشسته که با توجه به مسائل سنتی و فرهنگی هزینه های بیشتری نسبت به درآمد مکتسبه دارند ، به نظر می رسد لزوم پوشش بیمه ای که بتواند در زمان بازنشستگی تا حدودی اثرات سوء تورم را کاهش داده و عایدی رادر آینده نصیب افراد جامعه نماید امری بدیهی و اجتناب ناپذیر است .

بیمه پاسارگاد طی 16سال فعالیت خود با تمرکز بر توسعه بیمه های زندگی و با راه اندازی سازمان فروشی منسجم و حرفه ای توانسته بیش از 7 میلیون بیمه‌نامه عمر و تأمین آتیه صادر و رتبه اول را به لحاظ صدور بیمه های زندگی در بازار کسب نماید .  

این شرکت موفقیت در عرصه های مختلف به ویژه توسعه بیمه های زندگی را عمدتاً مدیون برنامه ریزی های بلند مدت ، ثبات مدیریت ، توان مالی و سرمایه‌گذاری ، انتخاب ترکیب پرتفوی مناسب ، سرمایه انسانی توانمند و سازمان فروشی گسترده و کارآمد می باشد .

بیمه پاسارگاد توانسته با فرهنگ سازی گسترده ای در سطح جامعه و با طراحی محصولی منعطف و متناسب با نیاز بیمه گذاران ، بیمه نامه عمر و تأمین آتیه خود را به عنوان محصول استراتژیک شرکت توسعه داده و اکنون با اتکا بر دانش و توانایی سرمایه انسانی ، قابلیت های سیستمی و نرم افزاری و توان مالی و سرمایه گذاری قدم در مسیر جدیدی نهاده تا با عرضه خدمتی جدید به اقشار جامعه بتواند سهمی بزرگ در آرامش و اطمینان خاطر آن ها داشته و مسئولیت اجتماعی خود را بیش از پیش ایفا نماید .

این شرکت گام نخست را در عرضه این محصول برداشته و امید است سایر شرکت های بیمه نیز در سایه همراهی و رهنمودهای ارزشمند بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در این مسیر همگام شوند .

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24