Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مراسم معارفه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد با نماد پی پاد با حضور مدیران ارشد این شرکت و تحلیل گران این حوزه برگزار شد.

سود 72 تومانی پی پاد در سال مالی 1401

بورس24 : مراسم معارفه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد با نماد "پی پاد" با حضور مدیران ارشد این شرکت و تحلیل گران این حوزه برگزار شد.

مسیح مشهدی تفرشی مدیر عامل پی پاد در توضیح وضعیت عملیاتی این شرکت گفت: در حال حاضر بیش از ۱ میلیون ۹۰۰ هزار پوز فعال را در اختیار داریم و  از هر ۵ پوز فعال یک پوز،را خدمت رسانی می کنیم. پی پاد در نظر دارد برای سال آتی تعداد پوز فعال خود را به ۲ میلیون ۲۰۰ هزار عدد ارتقا دهد.

مدیر عامل پرداخت الکترونیک پاسارگاد گفت: در بخش مبلغ تراکنش از رتبه ۷ ام سال ۹۹ به رتبه سوم در سال جاری رسیدیم

در بخش تعداد تراکنش از رتبه ۷ ام سال ۹۹ به رتبه ۴ام در سال جاری رسیدیم. پی پاد در بین شرکت های پرداخت از نظر تعداد پوز های فعال در رتبه اول قرار دارد.

وی افزود: در بازه سال های ۹۹ تا نه ماهه سال ۱۴۰۱ سهم بازار رقبا ۰.۸۵ درصد کاهش داشته اما پی پاد توانسته در این مدت سهم بازار خود را ۴.۰۶ درصد رشد دهد. در بخش تعداد تراکنش هم در صنعت با کاهش ۱.۶۱ درصدی رقبا و رشد ۳.۲۳ درصدی در پی پاد را شاهد هستیم.

مدیر عامل پی پاد در برنامه معارفه این شرکت در خصوص حاشیه سود شرکت گفت: حاشیه سود ناخالص پی پاد در سال ۹۹ بالغ  ۲۰ درصد ، سال ۹۹ بالغ بر ۱۳ درصد، سال ۱۴۰۰بالغ بر ۱۱ درصد و در نه ماهه سال ۱۴۰۱ در حدود ۱۳ درصد بوده است.

در بخش عملیاتی با توجه به افزایش هزینه در صنعت شاهد کاهش حاشیه سود شرکت های رقیب بودیم که پی پاد در نه ماهه سال ۱۴۰۱ شاهد روند افزایشی بوده است و اکنون حاشیه سود خالص ما در حدود ۸ درصد است.

مدیر عامل پرداخت الکترونیک پاسارگاد: بر اساس آمار منتشر شده پرداخت الکترونیک پاسارگاد در بازه سه شاهد رشد۱۳۶ درصدی درآمد عملیاتی، رشد ۱۴۳ درصدی سود خالص و رشد ۵۰ درصدی سود هر سهم بودیم.

با توجه به اقدامات صورت گرفته پی پاد توانسته در صنعت پرداخت جز برترین ها باشد.

جوانمردی مدیر عامل هلدینگ فناپ در مراسم معارفه پی پاد به اهداف عالی این هلدینگ فعال در حوزه IT گفت: اهداف کلان گروه فناپ در افق ۱۴۰۴ تحقق درآمدی سالانه  معادل حداقل ۱ درصد تولید ناخالص داخلی و کسب جایگاه در میان ۱۰ شرکت برتر فناوری اطلاعات در خاورمیانه است.

بر اساس این برنامه فناپ در سال ۱۴۰۴ باید درآمد ۷۴ هزار میلیارد تومانی دست پیدا کند و۲۶ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری داشته باشد.

بر اساس گزارش ارزش‌گذاری قرائت شده در برنامه معارفه:پی پاد که سال مالی خود را از پایان اسفند ماه به پایان آذر ماه تغییر داده است، موفق شدا در سال مالی ۱۴۰۱  در حدود ۲۷۰۰ میلیارد تومان درآمد عملیاتی ، ۲۱۶ میلیارد تومان سود خالص و به ازای هر سهم ۷۲ تومان سود محقق کند.

بر اساس،پیش بینی محافظه کارانه پی پاد در سال ۱۴۰۲ این امکان را دارد تا ۴۸۰۰ میلیارد تومان درآمد عملیاتی ۴۱۸ میلیارد تومان سود خالص و به ازای هر سهم ۱۳۹ تومان سود محقق کند.

قیمت عرضه پی پاد بر اساس گزارش ارزشگذاری۶۹۴ تومان خواهد بود و بر این اساس نسب قیمت به سود هر سهم این شرکت بالغ بر ۴.۹ خواهد بود.

حاضرین پاسخ سوالات خود را دریافت کردند . . .

بهای تمام شده پوز را با توجه به قیمت ارز چطور مدیریت می کنید؟

پوز های هدایت تراکنش داریم و با این استراتژی ریسک تامین پوز را مدیریت کردیم و بر این اساس پوز ها توسط پذیرنده خریداری می شود.

در راستای اصلاح کارمزد اقدامی شده است؟

در تلاشیم نظام کارمزد را نیز در آینده نزدیک اصلاح کنیم با توجه به جلساتی که با مدیران شرکت های صنعت پرداخت با بانک مرکزی داشتیم به نتایج مثبتی نیز رسیدیم.

قیمت سهم در افق ۱۴۰۴ چقدر است؟

بر اساس گزارش ارزش‌گذاری  پیش بینی تا سال ۱۴۰۵ شده است و با توجه به رشد هایی که در تمام بخش ها در حال انجام است انتظار رشد مطلوبی داریم.

مدیریت هزینه تعمیر نگهداری و خرید پوز ها چطور اجرایی می شود؟

۵۰۰ هزار پوز تملیکی داریم و در خصوص سایر پوزها که در حدود ۱.۳ میلیون دستگاه است، هزینه خرید پوز با پذیرنده است و پی پاد ارائه دهنده خدمات پرداخت است و این اقدام منجر به مدیریت قابل توجه هزینه های پی پاد شده است.

گالری تصاویر

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24