Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

شهباز حسن‌پور بیگلری: روزهای خوبی برای بورس کشور پیش‌بینی می‌شود که امیدواریم در سال ۱۴۰۲ وضعیت بورس بسیار بهتر شده و به رشد و توسعه خود برسد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: روزهای خوبی برای بورس پیش‌بینی می‌شود

بورس24 : شهباز حسن‌پور بیگلری با اعلام اینکه اقدامات سازمان بورس طی ماه‌های گذشته نسبت به گذشته بسیار قابل توجه بوده است، گفت: ارزیابی من از اقدامات سازمان بورس مثبت بوده است. با توجه به زیرساخت‌های موجود در حوزه بورس کشور، امیدواریم در سال ۱۴۰۲، شرکت‌های بورسی بتوانند اعتماد بیشتر مردم را جلب کنند.

شهباز حسن‌پور بیگلری نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه اقدامات سازمان بورس طی ماه‌های گذشته نسبت به گذشته بسیار قابل توجه بوده است، گفت: با توجه به زیرساخت‌های موجود در حوزه بورس کشور، امیدواریم در سال ۱۴۰۲، شرکت‌های بورسی بتوانند اعتماد بیشتر مردم را جلب کنند.

وی افزود: در مجموع، اقداماتی که دولت به منظور حمایت از بورس داشته اقدامات قابل قبولی بوده است و این تلاش‌های صورت گرفته می‌تواند باعث بازگشت دوباره مردم به بورس کشور و سرمایه‌گذاری‌های آنان در صنایع مختلف باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: در کشورهای پیشرفته دنیا، بورس‌ها فعالیت اقتصادی را انجام می دهند. بنابراین، بهتر است در کشور ایران نیز همانند دیگر کشورهای پیشرفته دنیا مردم با اعتماد بیشتری اقدام به سرمایه گذاری در بورس کنند .

وی با اشاره به نوسانات ارزی و تحریم که باعث شد سال‌های گذشته اعتماد مردم تا حدودی نسبت به بورس کمرنگ شود، خاطرنشان کرد: روزهای خوبی برای بورس کشور پیش‌بینی می‌شود که امیدواریم در سال ۱۴۰۲ وضعیت بورس بسیار بهتر شده و به رشد و توسعه خود برسد.

حسن‌پور بیگلری از اقدامات دولت، وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان بورس تقدیر و تشکر کرد و افزود: کمیسیون اقتصادی سال گذشته با تمام توان در کنار بورس کشور قرار گرفت و جایی که نیاز به حمایت داشت اقدامات لازم برای آن صورت گرفت.

وی تصریح کرد: ارزیابی من از اقدامات سازمان بورس مثبت بوده است.

منبع خبر: سنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24