Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مدیرعامل «وکغدیر» گفت:  شرکت افزایش سرمایه ای  به میزان ۱۰۰درصد  در دستور کار دارد که در اردیبهشت ماه،  مجمع آن برگزار خواهد شد که این افزایش سرمایه تا ۴ هزار میلیارد تومان  از محل سود انباشته انجام می‌شود.

چند خبر از «وکغدیر»؛ افزایش سرمایه 100 درصدی در راه است

بورس24 : سید ابوتراب فاضل مدیر عامل شرکت بین المللی صنعتی و معدنی غدیر در خصوص قیمت این سهم  پس از حدود ۴۰ درصد بازدهی  و حمایت بازارگردان پس از عرضه اولیه سهام شرکت به خبرنگار بورس24 گفت: شرکت هلدینگ بین المللی صنعتی و معدنی غدیر با نماد «وکغدیر» در تاریخ  ۲۳ اسفند ماه سال گذشته ، عرضه اولیه شد که قیمت عرضه ۱۵۵۰ تومان بود و امروز به ۲۳۰۰ هزار تومان رسید.

وی گفت: با توجه به بازارگردانی خوبی که روی سهم انجام شده، بازارگردان تلاش خواهد کرد که قیمت سهم از این محدوده‌ قیمتی، کاهشی نداشته باشد.

مدیرعامل «وکغدیر» گفت: از طرفی انتظار داریم با توجه به پتانسیل های خوبی که در این شرکت نهفته است، تصمیم گیری‌های مناسبی در مورد خرید و فروش سهم  صورت بگیرد، که با توجه به تحرکات سهم و عرضه و تقاضایی که مشاهده می شود انتظار رشد سهم دور از ذهن نیست.

فاضل افزود: از طرفی خبرهای خوبی در همین بهار از سوی شرکت  منتشر خواهد شد که بر روند قیمت سهم و P/NAV سهم تاثیر گذار است.

مدیر عامل «وکغدیر» گفت:  شرکت افزایش سرمایه ای  به میزان ۱۰۰درصد  در دستور کار دارد که در اردیبهشت ماه،  مجمع آن برگزار خواهد شد که این افزایش سرمایه تا ۴ هزار میلیارد تومان  از محل سود انباشته انجام می‌شود.

وی در خصوص طرح های توسعه ای شرکت که در همین بهار به بهره‌برداری می‌رسد، گفت:  طرح راه اندازی فولاد یک میلیون تنی غدیر نی ریز و طرح تولید مداوم ذوب در یزد یک در همین  بهار  وارد مدار می‌شود  که هر دو تاثیرات با اهمیتی روی  ارزش ذاتی شرکت و قیمت سهم خواهند داشت.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • غلامرضا دشتی
    غلامرضا دشتی

    سلام و سپاس از اطلاع رسانی به موقع شما
    امیدوارم که با حمایت از سرمایه گذاری سازنده در چرخه تولید کشور ، در آینده باعث سربلندی ایران در منطقه و دنیا باشیم .

    1 سال پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24