Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

محمد رحیمی پور مدیر مالی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در خصوص نرخ تسعیر ارز برای خوراک این شرکت به خبرنگار بورس۲۴ گفت: با توجه به اینکه ۹۵ درصد بهای تمام شده محصولات این شرکت نرخ خرید خوراک می باشد و با نرخ ۲۸۵۰۰ تومان تسعیر می گردد و از طرفی حدوداً ۵۰ درصد فروش و محصولات این شرکت داخلی و ۵۰ درصد صادرات است و ارز حاصل از صادرات به نرخ مرکز مبادله ارز و طلا تسعیر می گردد« مبلغ ۳۶ هزار و ۶۰۰ تومان» سود این شرکت بیش از ۳۰ درصد افزایش خواهد داشت...

خبر موثر ؛ بوعلی 30 درصد تعدیل مثبت سود داد / این شرکت سهامدار 12 درصدی «شگویا» است

سحر خوشحال - بورس24 : با تصویب به نرخ تسعیر ۲۸,۵۰۰ تومان برای خوراک سود بوعلی‌سینا بیش از ۳۰ درصد افزایش خواهد داشت.

محمد رحیمی پور مدیر مالی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در خصوص نرخ تسعیر ارز برای خوراک این شرکت به خبرنگار بورس24 گفت: با توجه به اینکه ۹۵ درصد بهای تمام شده محصولات این شرکت نرخ خرید خوراک می باشد و با نرخ ۲۸۵۰۰ تومان تسعیر می گردد و از طرفی حدوداً ۵۰ درصد فروش و محصولات این شرکت داخلی و ۵۰ درصد صادرات است و ارز حاصل از صادرات به نرخ مرکز مبادله ارز و طلا تسعیر می گردد« مبلغ ۳۶ هزار و ۶۰۰ تومان» سود این شرکت بیش از ۳۰ درصد افزایش خواهد داشت.

رحیمی پور گفت : قطعاً نرخ تسعیر ارز ۲۸,۵۰۰ تومان برای بوعلی افزایش سود  خواهد داشت. از طرفی صادرات محصولات با نرخ دلار بالاتری انجام می شود و محصولات این شرکت از شرایط خاص و مناسبی به لحاظ فروش برخوردار است.

وی  در خصوص سود سال گذشته شرکت نیز گفت:  خبرهای خوبی در مورد سود۱۴۰۱ برای سهامداران خواهیم داشت و تولید بیش از ۲ میلیون تن محصول در سال گذشته  رکورد خوبی برای بوعلی سینا به جا گذاشته است. ان شاءالله این روند های افزایشی در سال های اخیر در مورد مقدار تولید و مبلغ فروش و سود و علی سینا در سال ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

وی گفت: از طرفی پتروشیمی بوعلی سینا ۱۱ درصد سهام پتروشیمی تند گویان را در اختیار دارد که علاوه بر سود عملیاتی خود شرکت بوعلی سینا، از محل سود آوری «شگویا» نیز به سود حال از سرمایه گذاری خواهد رسید.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24