Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مدیر امور مجامع شرکت هلدینگ خلیج فارس: از طرح‌های توسعه شرکت پلیمر آریا ساسول در سال‌های آینده اجرای  کوره دهم الفین جهت پایداری بیشتر تولید و  پروژه سی‌تری‌پلاس جهت افزایش تولید و سودآوری است. پروژه سی‌تری‌پلاس  حدود ۱۰۰ هزار تن  سی‌تری‌پلاس از خود شرکت تامین خواهد شد و ۶۵ هزار تن آن هم از خارج از مجموعه است ،  پروژه ۱۶۵ هزار تنی جداسازی سی‌تری‌پلاس ان شاءالله در  سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود که سالیانه حدود ۱۰ میلیون دلار برای شرکت سودآوری خواهد داشت .

جزییات دو پروژه ای که سالیانه ۱۱۰ میلیون دلار به سود آریاساسول اضافه می کنند

بورس24 : مرتضی رحیمیان سرای، مدیر امور مجامع شرکت هلدینگ خلیج فارس در خصوص آریا ساسول و عملکرد یک ساله این شرکت با توجه به برگزاری مجمع به موقع آن به خبرنگار بورس24 گفت: الحمدالله توانستیم امسال با ای‌پی‌اس ۸۰۱ تومانی مجمع را به پایان برسانیم و سودی که  برای تقسیم مصوب کردند، ۷۵۶ تومان به ازای هر سهم  بود که  با برنامه‌ریزی و زمانبندی سود تمام سهامداران چه حقیقی و چه حقوقی در تاریخ ۵ اردیبهشت  پرداخت شد.

وی افزود: از طرح‌های توسعه شرکت پلیمر آریا ساسول در سال‌های آینده اجرای  کوره دهم الفین جهت پایداری بیشتر تولید و  پروژه سی‌تری‌پلاس جهت افزایش تولید و سودآوری است. پروژه سی‌تری‌پلاس  حدود ۱۰۰ هزار تن  سی‌تری‌پلاس از خود شرکت تامین خواهد شد و ۶۵ هزار تن آن هم از خارج از مجموعه است ،  پروژه ۱۶۵ هزار تنی جداسازی سی‌تری‌پلاس ان شاءالله در  سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود که سالیانه حدود ۱۰ میلیون دلار برای شرکت سودآوری خواهد داشت .

وی گفت:   پروژه پلی‌اتیلن متوسط و سنگین یکی از پروژه های شرکت  است که پروژه‌ای ۳۰۰ هزار تنی بوده، در این پروژه ۲۰۰ هزار تن اتیلن خود را از مجموعه خودمان تامین خواهیم کرد و ۱۰۰ هزار تن باقی مانده اتیلن خوراک مورد نیاز این پروژه را از پتروشیمی‌های اطراف تامین خواهیم کرد که ان شاءالله این پروژه ۳۰۰ هزار تنی  در اواسط سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری خواهد رسید و حاصل آن سالیانه حدود ۱۰۰ میلیون دلار سودآوری برای شرکت خواهد داشت که ان شاءالله می‌توانیم بگوییم که در مجموع دو پروژه مذکور پس از بهره برداری سالی ۱۱۰ میلیون دلار سودآوری خواهند داشت.

رحیمیان سرای گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده برای سال ۱۴۰۲ ،  ۱۰ درصد تولید را افزایش خواهیم داد و به تبع ۱۰ درصد فروش را بیشتر خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم سود خوبی برای سهامداران به ارمغان بیاوریم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24