Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بورس 24 : سهامداران «تکیمیا» دوازدهمین تامین سرمایه کشور در انتظار بازگشایی نماد هستند. مهرداد فرح آبادی مدیر عامل تامین سرمایه کیمیا در حاشیه بازدید رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از مجمتع مس سرچشمه در خصوص آخرین وضعیت این تامین سرمایه به خبرنگار بورس۲۴ گفت: شرکت تامین سرمایه کیمیا به عنوان دوازدهمین شرکت تامین سرمایه در تاریخ بازار سرمایه در اسفند ماه سال گذشته مجوز خود را از سازمان بورس اوراق بهادار دریافت کرد.

در انتظار بازگشایی «تکیمیا» ؛ دوازدهمین تامین سرمایه ایران

بورس24 : سهامداران «تکیمیا» دوازدهمین تامین سرمایه کشور در انتظار بازگشایی نماد هستند.

مهرداد فرح آبادی مدیر عامل تامین سرمایه کیمیا در حاشیه بازدید رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از مجمتع مس سرچشمه در خصوص آخرین وضعیت این تامین سرمایه به خبرنگار بورس24 گفت: شرکت تامین سرمایه کیمیا به عنوان دوازدهمین شرکت تامین سرمایه در تاریخ بازار سرمایه در اسفند ماه سال گذشته مجوز خود را از سازمان بورس اوراق بهادار دریافت کرد.

به گفته وی، در حال حاضر از نظر سرمایه   مبلغ ۲۰۰۰ میلیارد سرمایه اسمی داریم و سومین شرکت از نظر سرمایه اسمی هستیم.

فرح آبادی افزود: در همان مدت کوتاهی که مجوز فعالیت اخذ شد بلافاصله تا پایان سال ۱۴۰۱ سه مجوز سبدگردان، مجوز فعالیت مشاوران عرضه و مجوز فعالیت مشاوران پذیرش را هم دریافت کردیم و در حال تجهیز منابع و امکانات هستیم تا بتوانیم به خوبی از عهده مسئولیتی که برای تامین مالی داریم بر بیاییم.

وی گفت: در ابتدای سال جدید هم ۲ موافقت اصولی برای صندوق‌های با درآمد ثابت قابل معامله و صندوق های بخشی قابل معامله از سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت کردیم به طور طبیعی شرکت ملی مس ایران پروژه های متفاوتی را در سال ۱۴۰۲ تعریف کرده است که باید به بهره برداری برسد و شرکت تامین سرمایه کیمیا به عنوان بازوی اصلی تأمین مالی در این پروژه ها تعریف شده است.

مدیر عامل تامین سرمایه کیمیا گفت: امسال انتشار ۵ هزار میلیارد تومان اوراق سلف موازی استاندارد بر روی کاتد مس را در برنامه داریم و تقاضای آن را برای بورس کالا فرستاده ایم.

وی افزود: راه اندازی دو شرکت پروژه را در دستور کار داریم. موافقت اصولی برای فاز ۳ تغلیظ سنگان اخذ شده است و در آینده ای نزدیک ان شالله اقدامات خوبی برای تاسیس شرکت و عرضه سهام آن انجام خواهیم داد و همین طور برای انتشار ده هزار میلیارد تومان اوراق صکوک در بازار سرمایه برنامه ریزی کردیم که تمامی این موارد به تجهیز و تکمیل پروژه های توسعه شرکت ملی مس کمک می کند تا بتوانیم به هدف گذاری افزایش تولید کاتد برسیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت بازگشایی نماد شرکت گفت: برای بازگشایی نماد از سمت ما اقدامات خوبی انجام شده است. صورت های مالی شرکت تقریبا نهایی شده است و گزارش حسابرس را هم دریافت کرده ایم پیش‌نویس گزارش ارزش گذاری شرکت آماده شده است که ان شالله در حال نهایی کردن آن هستیم و امیدواریم با ارائه اطلاعات در کدال و هماهنگی با سازمان نماد شرکت را هرچه سریع تر بازگشایی کنیم. بخشی که بر عهده ماست و باید مدارک و مستندات تهیه کنیم تا آخر هفته آینده به فرابورس ارائه می‌دهیم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24