Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه ضمن تشریح برنامه های این شرکت در حوزه‌های مختلف معدن و صنایع معدنی از آمادگی «سرچشمه» برای مشارکت در طرح های دانش بنیان در این حوزه خبر داد.

آمادگی «سرچشمه» برای مشارکت در طرح های دانش‌بنیان/ نزدیک به یک میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع معدنی

بورس24 : مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه ضمن تشریح برنامه های این شرکت در حوزه‌های مختلف معدن و صنایع معدنی از آمادگی «سرچشمه» برای مشارکت در طرح های دانش بنیان در این حوزه خبر داد.

محمد عابدی‌نژاد، مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه در گفت‌وگوی اختصاصی با بورس24 از انجام پروژه های متعدد در حوزه فعالیت این شرکت خبر داد و گفت: شرکت ظرف ۳۶ ماه آینده پروژه های مختلفی در حوزه صنایع معدنی برای شرکت ملی صنایع مس ایران با ارزش تقریبی یک میلیارد دلار انجام خواهد داد که انشالله به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین با یادآوری اهمیت حوزه اکتشاف برای بخش معدن و صنایع معدنی، با اعلام آمادگی شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه بری فعالیت در محور اکتشاف و استخراج معادن اذعان داشت: برای مشارکت با کسانی که به دلیل عدم تمکن مالی قادر به اتمام انجام عملیاتی اکتشافی خود نیستند حاضر به همکاری با بخش خصوصی هستیم.

عابدی‌نژاد ادامه داد: این یک فراخوان برای همه فعالان در بخش معدن در حوزه کانی‌های فلزی است و این مشارکت و همکاری شامل محدوده‌ اکتشافی، پروانه اکتشاف، گواهی کشف و پروانه بهره‌برداری خواهد بود که حالت مطلوب آن ورود قسمتی از سهام به بازار سرمایه برای عرضه در تابلو بورس خواهد بود.

مدیر عامل «سرچشمه » در بخش دیگر گفت‌وگو از برنامه های این شرکت در زمینه صنایع معدنی خبر داد و افزود: در بخش دانش بنیان نیز برنامه های مشارکتی خوبی را تعریف کرده‌ایم و هر فردی که تولید پایلوت در محصولات دانش‌بنیان انجام داده باشد، ما آمادگی مشارکت در تجاری سازی این پروژه ها را داریم. به همین منظور تفاهم نامه ای با پارک فناوری کرمان در دست انعقاد داریم و متعاقب آن در هفته های آینده با صندوق نوآوری و شکوفایی تفاهم نامه‌ای در شرف انعقاد داریم که این مشارکت توسعه پیدا کند. همچنین ۱۵۰۰ طرح بررسی شده و به ۲۰ محصول پایلوت دانش‌بنیان برای مشارکت ورود دقیق ‌تری خواهیم داشت.

وی در ادامه گفت: یکی از موارد تامین مالی بازار سرمایه خواهد بود که از منابع مالی مردم برای اجرای طرح ها استفاده کنیم تا با بنگاه های شفافی ادامه همکاری داشته باشیم که برای ادامه عمر حیات بنگاه هم ضروری است.

وی در پایان ضمن ابراز رضایت از فعالیت ها و برنامه های در دست اجرای شرکت‌های زیر مجموعه سرمایه‌گذاری مس سرچشمه، وضعیت عملیاتی این شرکت‌ها را مناسب توصیف کرد و افزود: هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه دارای 15 شرکت زیرمجموعه می باشد که همگی سود ده و شفاف می‌باشند. در این ارتباط صورت‌های مالی حسابرسی شده شرکت‌های فرعی مزبور حداکثر تا پایان خرداد ماه در سامانه کدال منتشر و مجامع آن شرکت‌ها نیز طی یک ماه آینده برگزار خواهد شد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24