Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بورس 24 : سرمایه گذاری هلدینگ خلیج فارس که با بیش از 600 همت ارزش بازار و 15 زیرمجموعه بزرگترین حقوقی بورس محسوب می شود ، در روزهای اخیر بازار در چه پوزیشنی ظاهر شد؟

روایت «فارس» از بازارگردانی ؛ هیچ توصیه ای برای فروش سهم دریافت نکرده ایم

بورس24 : سرمایه گذاری هلدینگ خلیج فارس که با بیش از 600 همت ارزش بازار و 15 زیرمجموعه بزرگترین حقوقی بورس محسوب می شود ، در روزهای اخیر بازار در چه پوزیشنی ظاهر شد؟

فرهاد ذاتعلی فرد مدیر سرمایه گذاری هلدینگ خلیج فارس و عضو هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری مدبران اقتصاد  در خصوص نحوه بازارگردانی سهام  شرکت‌های زیر مجموعه به خبرنگار بورس24 گفت: در روزهای مثبت بازار ، در نمادهایی که بازارگردانی کردیم حداکثر در مجموع ، بیشترین میزان فروشی که در یک روز داشتیم ۳۰ میلیارد تومان( در همه نماد ها ) بوده است  و در این دو روز اخیر فقط خریدار بوده ایم و به اندازه تعهدات بازارگردانی خود همین ۳۰ میلیارد تومان خرید داشته ایم.

وی گفت: در پرتفوی مدبران هم هیچ سهمی نفروخته ایم،  هیچ گونه الزامی مبنی بر این که بیایید دوبرابر یا سه برابر تعهد خود بفروشید نداشتیم ، اساسا" در هیچ مورد الزامی نداشتیم.

ذانعلی فرد گفت: حتی طی دو هفته گذشته جلسه ای با شرکت بورس تهران داشتیم که در رابطه به بالابردن میزان شناوری سهامی که در دو یا سه سال اخیر عرضه اولیه شده بوده است صحبت کردیم، به طور مثال در خصوص پتروشیمی بوعلی سینا که سال ۹۹ عرضه کردیم ، تعهد دادیم ، در ابتدا ۱۲ درصد و سپس سه درصد عرضه کنیم( که نه تنها با توجه به شرایط بد بازار عرضه نداشتیم که مجبور به خرید سهام در صندوق بازرگردانی هم شدیم) ، در همین راستا گفته شد که به تعهد خود برای بازار گردانی عمل کنیم که حرفی کاملا" قانونی بوده است.

وی افزود: از طرفی سازمان بورس و اوراق بهادار از گذشته تا به حال همیشه و همیشه توصیه داشته که سهامی که در صف خرید است و قفل بوده و  معامله نمی شود، را نه در حدی که قیمت سهم را دستکاری و مخدوش کنید،روان کنید و هیچ الزامی تاکنون برای عرضه نداشته ایم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24