Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

سید ابوتراب فاضل، مدیرعامل هلدینگ صنعتی و معدنی غدیر در خصوص آخرین تحولات در شرکت زیر مجموعه «وکغدیر» و مراحل راه اندازی پروژه فولاد سازی فولاد غدیر نی ریز به خبرنگار بورس ۲۴ گفت: ما شاهد یک موفقیت بزرگ در شهرستان نی‌ریز، یعنی راه‌اندازی خط تولید ۱ میلیون تنی فولادسازی هستیم که مکمل کارخانه تولید آهن اسفنجی است. با راه‌اندازی این صنعت در این مجموعه امید جدیدی هم در  اشتغال و زنجیره ارزش ایجاد خواهد شد و هم مشاغل پایین دست و بالا دست را ایجاد می‌کنیم.‌

خط تولید یک میلیون تنی فولادسازی در نی ریز راه اندازی می شود

بورس24 : سید ابوتراب فاضل، مدیرعامل هلدینگ صنعتی و معدنی غدیر در خصوص آخرین تحولات در شرکت زیر مجموعه «وکغدیر» و مراحل راه اندازی پروژه فولاد سازی فولاد غدیر نی ریز به خبرنگار بورس24 گفت: ما شاهد یک موفقیت بزرگ در شهرستان نی‌ریز، یعنی راه‌اندازی خط تولید ۱ میلیون تنی فولادسازی هستیم که مکمل کارخانه تولید آهن اسفنجی است. با راه‌اندازی این صنعت در این مجموعه امید جدیدی هم در  اشتغال و زنجیره ارزش ایجاد خواهد شد و هم مشاغل پایین دست و بالا دست را ایجاد می‌کنیم.‌

فاضل گفت:  درختی که ۱۶ سال انتظار می‌رفت که به بار بنشیند به لطف پروردگار  و حمایت سازمان بورس، به بار نشسته و طبیعتا تولید محصول از یک فرآیندی تبعیت می‌کند که این فرآیند در حال انجام است.

وی افزود: در بخش ذوب و ریخته‌گری‌ عملیات در حال اجرایی شدن است، فقط دوره فرایندی را طی می‌کنیم. پیش‌بینی‌مان این است که در ماه های آینده ان شاءالله محصول نهایی تولید شده مجموعه ما در  فولاد از نی‌ریز به بازارهای داخلی و ان شاءالله بازارهای جهانی صادر شود و به دست مصرف کننده برسد.

فاضل با اشاره به نیاز به درآمدهای ارزی گفت: از آنجایی که ما در حوزه شمش از محدودیت‌های کمتری نسبت به آهن اسفنجی یا سایر زنجیره‌  برخورداریم، تامین نیازهای داخلی و همزمان حضور در بازار بین‌المللی مهم است، لذا یکی از دستاوردهای کارخانه این است که در کنار تولید، اشتغال و رفع نیازهای داخلی‌ بتوانیم به کسب درآمدهای ارزی کشور کمک کنیم.

وی گفت: آهن اسفنجی  تولیدی این مجموعه در سطح کشور رتبه یک است، که با ۹۳ درصد خلوص  تولید می‌کند.

وی در خصوص روش های تامین مالی پروژه های مجموعه گفت: سال گذشته با افزایش سرمایه ای که انجام دادیم، از طریق افزایش سرمایه منابع مورد نیاز پروژه‌ها را تامین کردیم و باعث شد که در بانک‌ها از اعتبار قابل توجهی برخوردار شویم. در حال حاضر  بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نزد بانک‌ها در اختیار است که هر لحظه به سهولت برای تامین مالی پروژه‌ها قابل انجام است. از سویی از سایر ابزارهای مالی مانند انتشار اوراق مرابحه و مدل‌های مشابه هم استفاده کرده‌ایم، مانند اوراق و ابزارهای مختلف مالی را در ۱ سال گذشته امتحان کرده‌ایم و برای سال‌های آتی هم پیش رو داریم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24