Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی گل گهر: پروژه بردسیر برای بهره‌برداری مگامدول شروع شده است. در حال حاضر این شرکت دو مگامدول اسفنجی  در اختیار دارد که پیش‌بینی می‌شود  مگامدول  سوم آن کمتر از ۲ ماه آینده به بهره‌برداری برسد. همچنین ظرفیت آهن اسفنجی این مجموعه به زودی ۵۰ درصد افزایش خواهد داشت.

در حاشیه مجمع «وامید» اعلام شد؛ سود 1401 یکی از زیرمجموعه های «کگل» 8.5 الی 9 همت پیش بینی می شود

بورس24 : محمد محیاپور، مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی گل گهر در حاشیه مجمع شرکت سرمایه گذاری امید در خصوص پروژه‌های این شرکت و آخرین استراتژی های مدیریت گفت: خوشبختانه شرایط منطقه گل‌گهر به نوعی‌ست که بهشت معادن کشور است. باتوجه به وجود بیش از ۱۱ آنومالی فعال در منطقه گل‌گهر شرایط به گونه ای است که در منطقه می توان طی ۲۴ ساعت تا ۴۸ ساعت، از  معدن تا فولاد را در منطقه تولید کرد.

وی گفت: به طور کلی، هلدینگی بسیار قوی با محوریت شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در منطقه گل‌گهر تشکیل شده که بهترین فرصت و بهترین جایگاه برای سرمایه گذاری در حوزه فولاد و صنعت کشور است.

محیا پور افزود: در حال حاضر بیش از ۲ میلیارد یورو پروژه در این مجموعه فعال است که، اصلی‌ترین پروژه این شرکت پروژه فولاد بوده، تولید ۳ میلیون تن ورق نورد گرم با ضخامت 0.8 میلی‌متر  خاص‌ترین پروژه حال حاضر کشور است. این پروژه نزدیک به ۷۵ تا ۸۰ این درصد پیشرفت دارد که پیش بینی می‌شود تا سال آینده  به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: در مجموعه توسعه آهن و فولاد گل‌گهر با رویکرد جدید شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر مقرر شد که ادامه پروژه  این زنجیره فولاد، ادامه خط تولید نورد گرم و  نورد سرد و ادامه خط در این مجموعه آغاز شود که خود آن یک تحول بزرگ فولادی در منطقه گل‌گهر است.

«کگل» سومین تولید کننده آهن اسفنجی کشور

وی گفت: در حال حاضر شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر به عنوان بزرگترین عرضه کننده و سومین تولید کننده آهن اسفنجی کشور است که سال گذشته این مجموعه توانست نزدیک ۳ میلیون تن آهن اسفنجی تولید نمودد که طی ۲ سال گذشته بیش از ۵۰۰ میلیون یورو ارز ناشی از صادرات داشته است که این ارز  در پروژه‌های این شرکت هزینه شده است.

مگامدول سوم تابستان می‌آید

محیاپور گفت: پروژه بردسیر برای بهره‌برداری مگامدول شروع شده است. در حال حاضر این شرکت دو مگامدول اسفنجی  در اختیار دارد که پیش‌بینی می‌شود  مگامدول  سوم آن کمتر از ۲ ماه آینده به بهره‌برداری برسد. همچنین ظرفیت آهن اسفنجی این مجموعه به زودی ۵۰ درصد افزایش خواهد داشت.

سود ۹ همتی زیرمجموعه «کگل»

وی خاطر نشان کرد:  سود سال مالی گذشته شرکت آهن و فولاد گل‌گهر حدود  ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تا ۹ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی می‌شود .  

قطب معدنی در جنوب شرق به همت «گل گهر»

مدیر عامل «کگل» گفت: طی چند ماه گذشته، در مجموعه گل گهر  بزرگترین قطب جنوب شرق  راه‌اندازی شد و در چند روز گذشته واحد اکسیژن این مجموعه راه‌اندازی گردید که به نوعی بزرگترین واحد اکسیژن کشور است و  پیش بینی می‌شود بین ۳ تا ۵ درصد افزایش تولید آهن اسفنجی باتوجه به توجه به راه اندازی واحد اکسیژن داشته باشیم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • نصرا... علیدوستی
    نصرا... علیدوستی

    مرسی،مفید و خوب بود

    11 ماه پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24