Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بورس 24 : علی صالح آبادی مدیر عامل شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید در حاشیه مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت گفت: خوشبختانه سود خالص شرکت نسبت به سال گذشته ۳۷ درصد افزایش داشت و تقسیم سود خوبی هم در مجمع بین سهامداران توزیع شد و سود سهامداران حقیقی تا شهریور ماه پرداخت می‌شود...

خالص ارزش دارایی های «وامید» 3000 تومان اعلام شد

بورس24 : علی صالح آبادی مدیر عامل شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید در حاشیه مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت گفت: خوشبختانه سود خالص شرکت نسبت به سال گذشته ۳۷ درصد افزایش داشت و تقسیم سود خوبی هم در مجمع بین سهامداران توزیع شد و سود سهامداران حقیقی تا شهریور ماه پرداخت می‌شود.

طرح های جدید «وامید»

وی گفت:  طرح‌های توسعه‌ای در شرکت‌های تابعه در برنامه شرکت است که مهمترین آنها شرکت پترو‌امید آسیا با ۱۰ میلیون بشکه ظرفیت مخزن سازی در جاسک  است در حال حاضر ظرفیت ۲ میلیون بشکه آن آماده افتتاح بوده و طی  روز‌های آینده با حضور وزیر محترم نفت افتتاح خواهد شد.

به گفته وی،  بنابراین ظرفیت شرکت پترو امید آسیا امسال نسبت به سال گذشته ۲ برابر خواهد شد و از آنجایی که  قرارداد آن با شرکت ملی نفت ارزی است بنابراین درآمد و سود این شرکت هم به صورت ارزی خواهد بود و می‌تواند ظرفیت سودآوری خوبی را به مجموعه اضافه کند.

صالح آبادی گفت:  نیروگاه جاسک شرکت هلدینگ تابان هور  هم آماده افتتاح است که همزمان با پروژه مخزن‌سازی آن  افتتاح خواهد شد، پروژه نیروگاه سیرجان هم در حال کار است که با تزریق نقدینگی به این پروژه انجام می‌شود، از سویی قرارداد پروژه  با گل‌گهر ارزی است و درآمد بسیار خوبی را عاید این مجموعه خواهد کرد.

 به گفته وی، شرکت‌های سنگ آهن چادرملو، گل‌گهر و گهر زمین هم هر کدام پروژه‌های توسعه‌ای بسیار خوبی در حوزه آهن، فولاد و ورق دارند که آن  با قدرت دنبال می‌شود.

وی گفت:  طبق برنامه‌ریزی علاوه‌بر افزایش سرمایه‌ شرکت های زیر مجموعه،  از  ظرفیت‌های سیستم‌ بانکی( دریافت وام از بانک‌ها )و همچنین صدور اوراق با درآمد ثابت در بازار سرمایه برای تامین مالی شرکت ها استفاده خواهیم کرد.

یک افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی در راه است

وی در خصوص برنامه افزایش سرمایه شرکت هم گفت: افزایش سرمایه شرکت به میزان ۱۰۰ درصد  در دستور کار است، که ۵۴۰۰ میلیارد تومان از محل سود انباشته و  مابقی از محل مطالبات آورده نقدی  انجام خواهد شد.  

صالح آبادی گفت:  استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در شرکت‌های زیرمجموعه در بخش فناوری جز‌  مواردی است که در مجمع هم اعلام کرده‌ایم که انشاالله دنبال خواهد شد.

3000تومان خالص ارزش دارایی‌های «وامید»

صالح آبادی از خالص ارزش دارایی ها یا NAV بالای شرکت خبرداد و گفت:  در حال حاضرNAV هلدینگ امید بیش از ۳ هزار تومان و قیمت روی تابلو  ۱۸۱۰ تومان است که به مراتب از خالص ارزش دارایی‌های شرکت پایین‌تر است، من فکر می‌کنم که به مرور می‌تواند  قیمت به NAV نزدیک شود و بازارسازی و بازار گردانی سهم‌های گروه هم در بازار سرمایه  در دستور کار است.

آرایش پرتفوی در امید

مدیر عامل وامید با اشاره به اصلاح آرایش پرتفوی شرکت گفت:  در حوزه‌های سودآور پرتفوی خود را قطعا مورد بازبینی و اصلاح قرارمی‌دهیم در هیئت مدیره شرکت  این‌ موارد بحث شده است، به عنوان مثال در شرکت پرتو امید مجوز اوره و آمونیاک را دریافت کرده‌ایم که فاینانس آن از محل صندوق توسعه ملی تامین می‌شود.

از عرضه های امید چه خبر؟

این مقام مسئول در هلدینگ امید با اشاره به سیاست عرضه اولیه شرکت گفت: برنامه عرضه اولیه شرکت مخازن گاز طبیعی آسیاناما  در روزهای آینده برنامه  در فرابورس  دنبال می‌شود، شرکت‌های توسعه آهن و فولاد گل‌گهر که ما آنجا ۱۰ درصد سهام داریم، شرکت پترو امید آسیا و شرکت ساختمانی سپه هم جز شرکت‌هایی هستند که  برنامه  ورود‌شان به بازار سرمایه را دنبال می‌کنیم به گونه‌ای که  سال آینده نزدیک به ۱۰۰ درصد پرتفوی ما در بازار سهام باشد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24