Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت معدنی املاح ایران با حضور ۷۸.۲۷ درصد از سهامداران امروز برگزار شد.

مجمع «شاملا» 143 تومان سود تقسیم کرد

بورس24 : مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت معدنی املاح ایران با حضور ۷۸.۲۷ درصد از سهامداران امروز برگزار شد.

مجمع  معدنی املاح ایران به ازای هر سهم ۱۴۳ تومان سود نقدی تقسیم کرد.

محمد مهدی بور بور مدیر عامل شرکت در خصوص عملکرد معدنی املاح ایران گفت: حدود یک ماه است که کوره اول با کیفیت عالی مشغول به کار است.

وی گفت:  ما در حال حاضر پتاس سفید مصرف می‌کنیم  چرا که پتاس صورتی عمر کوره را به شدت کاهش می‌دهد و آخرین نرخ پتاس سفید حدود ۵۶۰ دلار است. پتاس صورتی ۴۰۰ دلار است.

به گفته وی، قیمت دلاری کلرید کلسیم ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار است. قیمت این محصول در ۶ماهه اول سال بین ۵ تا ۷ میلیون تومان و در ۶ماهه دوم بین ۷ میلیون تا ۱۴ میلیون تومان است. بهای تمام شده این محصول بسیار پایین است.

بور بور گفت: سازمان خدمات کشاورزی به دلیل نیاز بالای کشور، سولفات پتاسیم وارد می‌کند. قیمت آن ۴۲میلیون تومان به ازای هر تن است و در حال حاضر قیمت واردات سولفات سدیم ۱۲۰ دلار است.

وی گفت: عنصر KCL و منیزیم، هدف پهنه جدید معدنی شرکت است که در برنامه های شرکت  است. عوارض واردات از ۵درصد به یک درصد کاهش یافته است همچنین مصرف گاز شرکت در روز، ۱۰۰ متر مکعب است.

وی گفت: رایزنی جهت صادرات سولفات سدیم به کشورهای روسیه امارات متحده عربی و عمان عقد تفاهم نامه صادرات سولفات سدیم به کشور پاکستان با شرکت ویستا تریدینگ و حمل ۳۰۰ تن از محموله در سال گذشته انجام شده   و  افزایش بیش از ۲۰۰ درصدی صادرات سولفات سدیم به کشورهای هدف ،عراق ،افغانستان آذربایجان، ارمنستان و.... در سال ۱۴۰۱ نسبت به دوره مشابه داشته ایم.

وی گفت::فروش ریالی نمک در سال ۱۴۰۱ نسبت به دوره مشابه قبل ۵۳ درصدافزایش و بطور کلی فروش ریالی تجمعی محصولات شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل ۳۴ افزایش یافته است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24