Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

محمدی راد در جمع خبر نگاران با بیان اینکه « روزهای اوج پاکسان نزدیک است»، گفت: تمام تلاش ما بازگشت پاکسان به روزهای اوج خود است و اقدامات خوبی هم تاکنون انجام شده است.

روزهای اوج پاکسان نزدیک است

بورس24 : محمدی راد در جمع خبر نگاران با بیان اینکه « روزهای اوج پاکسان نزدیک است»، گفت: تمام تلاش ما بازگشت پاکسان به روزهای اوج خود است و اقدامات خوبی هم تاکنون انجام شده است.

در برنامه ای که به همت روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار برنامه ریزی شده بود خبرنگاران بازار سرمایه از کارخانه پاکسان بازدید داشتند و با بخش های مختلف این واحد تولید آشنا شدند.

در خلال این مجمع شهریار محمدی راد مدیر عامل پاکسان در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد.

محمدی راد  به چالش های پیش روی صنعت شوینده اشاره داشت و گفت:  صنعت شوینده به دلیل عدم توازن هزینه ها و قیمت های فروش محصولات این روزها حال خوبی ندارد و قیمت گذاری دستوری این صنعت را با چالش روبرو کرده است.

مدیرعامل پاکسان در ادامه گفت: متاسفانه سال گذشته با زیان سنگینی صورت های مالی را بستیم و برای خروج از زیان برنامه ریزی کردیم

در گام نخست باید مشکلاتی که در راستای تامین مواد اولیه داشتیم مرتفع کردیم تا بتوانیم تولید را افزایش دهیم.

محمدی راد گفت:واحد اسیدچرب به دلیل نداشتن مواد اولیه نه ماه متوقف بود و از،بهمن ماه سال ۱۴۰۱ ماده اولیه برای تولید اسید چرب را تامین کردیم.

در گام بعدی اقدامات لازم برای تولید با ثبات  مواد صنعتی را تسهیل کردیم در حال حاضر  دو واحد تولید اسید سولفونیک به ظرفیت ۱۱۵ تن در اختیار داریم که خوشبختانه این واحد ها نیز فعال شدند ، در حوزه تولید مواد صنعتی تولید تگزاپون هم در سبد محصولات ما جا دارد.

مدیر عامل پاکسان در ادامه به صفر شدن زیان ناخالص شرکت در سال مالی جدید اشاره کرد و گفت:  امسال با تمهیداتی که اجرایی کردیم بدون افزایش نرخ زیان ناخالص را صفر کردیم.

همچنین در ۴ ماهه سال مالی جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل زیان را ۶۰ درصد کاهش دادیم و اکنون فردش صادراتی پاکسان سودده است.

محمدی راد به موضوع مدیریت هزینه ها هم پرداخت و گفت: یکی ازاقداماتی که در راستای مدیریت هزینه ها اجرایی شده استفاده از امکانات موجود برای انبار داری بوده است تا پیش از این انباری در اختیار شرکت بود که با عدم تمدید قرارداد آن ۳۰ میلیارد تومان صرفه جویی در هزینه ها خواهیم داشت.

از،طرفی در راستای مدیریت هزینه ها توجه ویژه به خرید به موقع مواد اولیه است که کمک بزرگی به مدیریت هزینه ها در این بخش می کند.

محمدی راد در خصوص مدیریت هزینه های مالی هم گفت: یکی از،اقداماتی که در راستای تامین سرمایه در گردش انجام دادیم کاهش دوره وصول مطالبات از شرکت پخش بوده است همچنین در نظر داریم تا محصولات برند ارکید را به صورت مستقیم عرضه کنیم و عملا فروش ها نقدی خواهد بود.

مدیر عامل پاکسان در خصوص رقبای صادراتی پاکسان و بازارهای هدف صادرات گفت: کشورهای منطقه هدف های صادراتی ماست عمده صادرات پاکسان به کشورهای عراق، افغانستان آسیای میانه است و جدیدا بازار کشورهای عربی مثل عمان و روسیه را نیز در اختیار داریم و ۴۰۰ تن محصول نیز به روسیه صادر کردیم.

وی درپایان گفت: اقدامات خوبی در راستای خروج از زیان پاکسان در حال اجراست و مطمئنا روزهای اوج پاکسان نزدیک است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24