Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بر اساس رای سهامداران و تصویب هیات رئیسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنعتی پارس مینو با تقسیم 50 درصد از 465 میلیارد و 225 میلیون و 200 هزار تومان سود خالص منتهی به سال مالی 29 اسفند 1401 موافقت گردید یا به عبارت دیگر به ازای هر سهم (EPS) 243 ریال سود تقسیم گردید.

گزارشی از مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنعتی پارس مینو: افزایش 252 درصدی درآمد و 4 برابری سود خالص غپینو

بورس24 : بر اساس رای سهامداران و تصویب هیات رئیسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنعتی پارس مینو با تقسیم 50 درصد از 465 میلیارد و 225 میلیون و 200 هزار تومان سود خالص منتهی به سال مالی 29 اسفند 1401 موافقت گردید یا به عبارت دیگر به ازای هر سهم (EPS) 243 ریال سود تقسیم گردید.

4 محور توسعه ای

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنعتی پارس مینو (سهامی عام) برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰1، با حضور نماینده سازمان بورس اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی شرکت و ۶3 درصد از سهامداران در سالن مجموعه ورزشی شرکت پارس مینو برگزار شد.

در این مجمع پس از استماع گزارش عملکرد هیات مدیره توسط مدیرعامل شرکت صنعتی پارس مینو، آقای دکتر قلندرلکی؛ ضمن تایید صورت های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰1 ، روزنامه کثیر الانتشار کیهان به جهت درج آگهی ها و همچنین موسسه حسابرسی و خدمات مالی و مدیریت ایران مشهود به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و موسسه حسابرسی و خدمات مدیریت سامان پندار به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی علی البدل برای مدت یک سال انتخاب گردیدند.

بر همین اساس اعلام شد؛ در شرکت صنعتی پارس مینو ۴ محور راهبردی رشد و توسعه پایدار، سودآوری با ثبات، افزایش سهم بازار و تنوع سبد محصولات تدوین شده است.

افزایش درآمد

مقدار فروش تناژی غپینو نسبت به سال ۱۴۰0 انحراف کمی داشته، اما به دلیل افزایش تورم و قیمت، درآمد این شرکت افزایش 252 درصدی داشته است.

افزایش 4 برابری سود خالص

به گزارش بورس24 ، این شرکت معادل 465 میلیارد تومان سود خالص به دست آورد که نسبت به سال قبل در حدود چهار برابر افزایش داشته است.

بر اساس صورت های مالی ، سرمایه ثبت شده غپینو معادل ۹,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۱۲ ماهه منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ است.

اخذ رویکرد توسعه محوری

رویکرد گروه صنعتی مینو در سال جدید توسعه‌محور خواهد بود.

صنعتی پارس مینو به کشورهای منطقه و کشورهایی که ایرانیان ساکن هستند، صادرات دارد.

عراق، افغانستان، پاکستان، کشورهای عربی، استرالیا، کانادا و... از مقاصد صادراتی غپینو به شمار می رود.

در خصوص کشور افغانستان نیز با روی کار آمدن دولت جدید در این کشور، میزان صادرات کاهش داشت اما در حال حاضر به روال عادی خود برگشته است.

با نصب تجهیزات جدید میزان تولید محصولات شرکت پارس مینو به میزان قابل ملاحظه ای افزایش خواهد یافت که افزایش درآمد‌ را به دنبال خواهد داشت. همچنین طرح  ویفر جدید این شرکت ۹۰درصد پیشرفت داشته و در مرحله  نصب تاسیسات است.

محصولات جدید در راه است

برای راه اندازی خط پیتزا، پیگیری‌هایی انجام شده و در حال بررسی بازار هستیم. این خط یک پروژه کامل بوده و پیچیدگی های خاص خود را دارد.

خط دوم پفک نیز راه اندازی شده است.

بوم بوم که یک اسنک با مغز کاکائو است نیز به عنوان محصول تازه غپینو تا ۲ماه دیگر وارد بازار می شود.

کاکائو های پذیرایی مینو نیز در نیمه دوم سال‌جاری با بسته بندی جدید به بازار ارائه خواهد شد.

فروش مینو در سال گذشته رشد 99 درصدی را تجربه کرد.

عرضه اولیه مینوفارس

برای ورود شرکت صنایع غذایی مینو فارس به بورس، قرارداد اولیه با کارگزاری‌های مربوطه منعقد و روند عرضه آن به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه گروه صنعتی مینو در حال انجام است.

در پایان این مجمع و بر اساس رای سهامداران پارس مینو معادل 50 درصد از سود قابل تقسیم به سهامداران این شرکت اختصاصی یافت و به ازای هر سهم غپینو  243 ریال سود رسید.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24