Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مجمع شرکت تامین سرمایه کیمیا امروز با حضور 60.2  درصد سهامداران تشکیل شد. این مجمع به ازای هر سهم 29 ریال سود تقسیم کرد.

مجمع «تکیمیا» 29 ریال سود تقسیم کرد

بورس24 : مجمع شرکت تامین سرمایه کیمیا امروز با حضور 60.2  درصد سهامداران تشکیل شد. این مجمع به ازای هر سهم 29 ریال سود تقسیم کرد.

مهرداد فرح آبادی مدیر عامل شرکت در این مجمع گفت:  تبدیل شدن به یک شرکت تامین سرمایه پیشرو در تامین مالی بخش صنایع معدنی و تولیدی در کشور و ارائه خدمات نوین مالی و سرمایه گذاری در راستای رونق اقتصاد و توسعه سرمایه گذاری واحدهای صنعتی و معدنی و خدماتی کشور در افق بلندمدت استراتژی شرکت است.

وی گفت: تامین سرمایه کیمیا به عنوان اولین شرکت تامین سرمایه در بخش صنایع معدنی کشور فعالیت دارد

مدیرعامل تامین سرمایه کیمیا گفت: در سوم آبان ماه پذیره نویسی شرکت انجام شد و در ۲۹ آبان ماه سال قبل اولین مجمع موسس شرکت برگزار شد و در آذر ماه شرکت تاسیس شد . در ۹ استفد ماه مجوز اخذ فعالیت  دریافت شد  و یک موافقت اصولی برای یک شرکت پروژه گرفته شد.

-مهم ترین  استراتژی های شرکت تامین سرمایه کیمیا به این شرح اعلام شد:

*تامین مالی طرحها و پروژه های متعلق به سهامداران و سایر شرکتهای بزرگ و صنعتی کشور

*حداکثر سازی ثروت سهامداران

*ایجاد حس اعتماد و اطمینان در مشتریان با ارایه خدمات نوین مالی متناسب با نیاز آنان

*کسب سهم از بازار و رشد مستمر آن با انجام رقابت منصفانه در صنعت تامین سرمایه

*ایجاد ترکیبی متنوع از صندوقهای سرمایه گذاری و سایر اوراق بهادار متناسب با نیاز مشتریان

-اهم اقدامات انجام شده در حوزه سرمایه‌گذاری:

*اخذ مجوز سید گردانی

*ثبت درخواست تاسیس صندوق با درآمد ثابت قابل معامله نزد سازمان

*ثبت درخواست تاسیس صندوق بخشی فلزات اساسی نزد سازمان

*ارسال درخواست موافقت اصولی جهت تاسیس صندوق ۳۰۰۰ تن مبتنی بر سپرده کالایی  کاتد مس

*تشکیل اولین سید اختصاصی و اخذ کد معاملاتی

فرح آبادی در پایان این مجمع گفت: در راستای قراردادی که با شرکت ملی مس منعقد شد، ارزیابی پروژه های توجیهی شرکت را در برنامه داریم و برای شرکتهای تازه تاسیس هم خواهیم داشت و در حال انجام آن هستیم. انجام مطالعات برای صکوک ارزی یکی از بخش هایی است که روی آن کار خواهیم کرد.

مجمع تامین سرمایه کیمیا با حضور ۶۰.۲ درصد از سهامداران در حال برگزاری است.

 «تکیمیا» نخستین تامین سرمایه بخش معدن

مهرداد فرح آبادی مدیرعامل شرکت تامین سرمایه کیمیا در خصوص عملکرد این شرکت گفت:  تامین سرمایه کیمیا به عنوان اولین شرکت تامین سرمایه در بخش صنایع معدنی کشور فعالیت دارد و تبدیل شدن به یک شرکت تامین سرمایه پیشرو در تامین مالی بخش صنایع معدنی و تولیدی در کشور و ارائه خدمات نوین مالی و سرمایه گذاری در راستای رونق اقتصاد و توسعه سرمایه گذاری واحدهای صنعتی و معدنی و خدماتی کشور در افق بلندمدت استراتژی شرکت است.

وی گفت:  در سوم آبان ماه پذیره نویسی شرکت انجام شد و در ۲۹ آبان ماه سال قبل اولین مجمع موسس شرکت برگزار شد و در آذر ماه شرکت تاسیس شد . در ۹ اسفند ماه مجوز اخذ فعالیت  دریافت شد  و یک موافقت اصولی برای یک شرکت پروژه گرفته شد

فرح‌ آبادی گفت:  مهم ترین  استراتژی‌های شرکت تامین سرمایه کیمیا ، تامین مالی طرح‌ها و پروژه های متعلق به سهامداران و سایر شرکتهای بزرگ و صنعتی کشور، حداکثر سازی ثروت سهامداران،ایجاد حس اعتماد و اطمینان در مشتریان با ارایه خدمات نوین مالی متناسب با نیاز آنان، کسب سهم از بازار و رشد مستمر آن با انجام رقابت منصفانه در صنعت تامین سرمایه، ایجاد ترکیبی متنوع از صندوقهای سرمایه گذاری و سایر اوراق بهادار متناسب با نیاز مشتریان  است. 

صندوق ۳۰۰۰ تن مبتنی بر سپرده کالایی  کاتد مس، به زودی 

وی در مورد اهم اقدامات انجام شده در حوزه سرمایه‌گذاری شرکت گفت:  اخذ مجوز سبدگردانی، ثبت درخواست تاسیس صندوق با درآمد ثابت قابل معامله نزد سازمان، ثبت درخواست تاسیس صندوق بخشی فلزات اساسی نزد سازمان، ارسال درخواست موافقت اصولی جهت تاسیس صندوق ۳۰۰۰ تن مبتنی بر سپرده کالایی  کاتد مس، تشکیل اولین سبد اختصاصی و اخذ کد معاملاتی از اقدامات شرکت بوده است .

۸۴۲ میلیارد سود خالص 

وی افزود: حقوق مالکانه شرکت ۲۰ هزار و ۸۴۲ میلیارد ریال بوده است،همچنین سود خالص شرکت ۸۴۲ میلیارد ریال بوده است ، کیمیا از منظر سرمایه به عنوان چهارمین شرکت بزرگ تامین سرمایه است و در آمد شرکت معادل ۹۱۲ میلیارد ریال است.

کفایت سرمایه «تکیمیا» چند؟ 

فرح‌ آبادی گفت: کفایت سرمایه شرکت صفر است و برای دریافت تسهیلات و ایفای تعهدات عددی مناسبی دارد.

مدیر عامل تامین سرمایه کیمیا در ادامه اقدامات انجام شده سال ۱۴۰۱ شرکت گفت: ثبت درخواست انتشار ۵٬۰۰۰ میلیارد تومان اوراق سلف استاندارد به بورس کالا؛انعقاد قرارداد عرضه و پذیرش با شرکت ملی صنایع مس ایران، بررسی ۱۲ طرح توجیهی ارجاعی توسط مجتمع‌ها و اشخاص مختلف و تهیه گزارشهای تخصصی برای هر طرح در سال گذشته انجام شده است.

وی گفت: خرید ساختمان در راستای برنامه های آتی در حوزه منابع انسانی ، مالی و اداری شرکت در دستور کار است. 

فرح آبادی گفت: در راستای قراردادی که با شرکت ملی مس منعقد شد، ارزیابی پروژه های توجیهی شرکت را در برنامه داریم و برای شرکتهای تازه تاسیس   هم خواهیم داشت  و در حال انجام آن هستیم،  انجام مطالعات برای صکوک ارزی یکی از بخش هایی است که روی آن کار خواهیم کرد.

موافقت اصولی شرکت پروژه اکسیر مس 

وی ادامه داد: شرکت تامین سرمایه کیمیا برای نخستین بار موفق شد در پایان سال گذشته موافقت اصولی شرکت پروژه اکسیر مس را از نهادهای ذی‌ربط دریافت کند  و امیدواریم در آینده نزدیک اولین مجوز تأسیس و راه‌اندازی شرکت پروژه را برای فاز ۳ تغلیظ سنگون دریافت کنیم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24