Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

پذیرش و عرضه چهار شرکت از شرکت‌های تابعه هلدینگ نیشکر و صنایع جانبی در دستور کار شرکت قرار گرفته است. جواد وکیلی مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات در مورد آخرین وضعیت پذیرش شرکت نیشکر و صنایع جانبی گفت:شرکت در حال طی فرآیند تبدیل شدن به نهاد مالی و اخذ مجوز تغییر وضعیت از سهامی خاص به سهامی عام از سازمان بورس و اوراق بهادار است. 

پذیرش و عرضه چهار شرکت از شرکت‌های تابعه هلدینگ نیشکر در دستور کار است

بورس24 : پذیرش و عرضه چهار شرکت از شرکت‌های تابعه هلدینگ نیشکر و صنایع جانبی در دستور کار شرکت قرار گرفته است.

جواد وکیلی مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات در مورد آخرین وضعیت پذیرش شرکت نیشکر و صنایع جانبی گفت:شرکت در حال طی فرآیند تبدیل شدن به نهاد مالی و اخذ مجوز تغییر وضعیت از سهامی خاص به سهامی عام از سازمان بورس و اوراق بهادار است. 

به گفته او، کار ارزش گذاری شرکت هم با توافقات انجام شده توسط سهامداران و مساعدت سازمان خصوصی سازی توسط یکی از شرکت‌های تامین سرمایه در حال انجام است که فرآیند آن به خوبی در جریان است.

مدیرعامل وسپهر با ابراز تشکر و قدردانی از مدیرعامل بانک های صادرات و ملی و رئیس سازمان خصوصی سازی به دلیل مساعدت و همراهی در انجام فرآیند پذیرش و عرضه سهام شرکت صنایع نیشکر و صنایع جانبی ابراز امیدواری کرد با توجهات و همکاری قابل تقدیر سازمان بورس و شرکت فرابورس شاهد حضور بی حاشیه و موثر شرکت نیشکر در آینده نزدیک در بازار سرمایه باشیم.

وکیلی در ادامه از آماده شدن دو شرکت کشت و صنعت امام خمینی و تولید الکل و مخمر رازی از شرکت های تابعه شرکت نیشکر و صنایع جانبی برای آغاز فرآیند پذیرش در فرابورس خبر داد و افزود : با توجه به پذیرش خمیرمایه رضوی در بازار فرابورس و درج نماد غمایه امیدواریم با آشنایی فراهم شده برای این صنعت پذیرش شرکت الکل و خمیرمایه رازی که از تولید کنندگان قوی و روزآمد این صنعت است نیز به خوبی و سرعت مناسب انجام شود و مورد استقبال سرمایه گذاران قرار گیرد.

جواد وکیلی توضیح داد: علاوه بر پذیرش و عرضه شرکت نیشکر و صنایع جانبی پذیرش حداقل چهار شرکت زیرمجموعه این شرکت شامل  طی دوسال آینده است.

مدیرعامل وسپهر افزود: وضعیت شرکت نیشکر و صنایع جانبی با تلاش کارگران و کارکنان متخصص و گرانقدر این شرکت در وضعیت مطلوبی قرار دارد که چشم انداز  تولید و سودآوری آن هم خوب ارزیابی می‌شود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24