Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

یکی از ویژگی های فاینکس امسال حضور مستمر رئیس سازمان بورس در رویداد است. درک اهمیت فرهنگ سازی برای توسعه سرمایه گذاری در بازارهای مالی توسط بالاترین مقام نظارتی بازار سهام بسیار ارزشمند است و اثرات قابل توجهی بر تعمیق بورس در طول زمان خواهد داشت...

بی سابقه ؛ ثبت 31 هزار مراجعه به نمایشگاه بورس / پیش بینی جمعه بسیار شلوغ در مهمترین رویداد صنعت مالی

بورس24 : سومین روز از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس ، بانک و بیمه که با حضور طیف وسیعی از سهامداران همراه بود به پایان رسید. 

در گوشه ای از نمایشگاه ، نهادهای مالی با در نظر گرفتن جوایز مختلف برای بازدید کنندگان و سهامداران محفل نمایشگاه را گرم می‌کردند. 

در بخشی دیگر شاهد تلاش مدیران سازمان بورس و اوراق بهادار برای رونمایی از بخش های مختلف و دستاوردهای نهادهای مالی تحت نظارت بودیم. یکی از ویژگی های فاینکس امسال حضور مستمر رئیس سازمان بورس در رویداد است. درک اهمیت فرهنگ سازی برای توسعه سرمایه گذاری در بازارهای مالی توسط بالاترین مقام نظارتی بازار سهام بسیار ارزشمند است و اثرات قابل توجهی بر تعمیق بورس در طول زمان خواهد داشت.

مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در حاشیه  بازدید از غرفه های رویداد در پاسخ به پرسش خبرنگار بورس24 درباره سرانجام بازگشایی نماد «وآیند» در فرابورس گفت : در تلاش برای بازگشایی سهم هستیم و امیدوارم بزودی این کار مهم انجام شود.

رئیس سازمان بورس در جمع سهامداران گفت که هیچ مانعی برای عرضه خودرو در بورس وجود ندارد ، دغدغه ی ما در حوزه خودرو جلوگیری از زیان تولیدکننده و سهامدار است، عرضه خودرو در بورس کالا به شرکت‌ها بستگی دارد و هیچ مانعی برای عرضه شرکت‌ها وجود ندارد.

در نشست صبح امروز مدیر عامل شرکت فرابورس هم اخبار مثبتی از بازگشایی دو سهم مرقام و رتکو مخابره شد. همچنین این که نماد شرکت  مارگارین با ارایه گزارش و اطلاعات ، می تواند خیلی زود بازگشایی شود و همه چیز به سرعت عمل مدیران بستگی دارد.

در غرفه تامین سرمایه دماوند صندوق ETF با نماد «گارانتی» با حضور مهدی مومن زاده مدیر عامل گروه مالی مهر آیندگان، مدیر عامل فرابورس ایران و میثم فدایی مدیر عامل «تماوند» رونمایی شد. 

در غرفه گروه مالی ترنج نیز با حضور خبرنگاران از برخی محصولات این گروه رونمایی شد. 

سبدگردانی اندیشه صبا از گروه مالی صبا تامین در ظهر امروز نمایشگاه هم‌ طی برنامه های خود از صندوق پتروصبا رونمایی کرد.‌

گروه مالی فارابی هم در بخشی از این نمایشگاه  از کارت نقدی مشترک خود با بانک پاسارگاد رونمایی کرد.   

شیوع همه گیری کرونا باعث شد سه سال متوالی رویداد نمایشگاه بورس برگزار نشود اما پس از گذشت این زمان طولانی هم بازیگران و هم بازیگردانان بازار سرمایه استقبال بسیار زیادی از آن کردند به طوری که امروز 31 هزار مراجعه به رویداد ثبت شده است.

فردا جمعه نوزدهم خرداد 401 آخرین روز برپایی پانزدهمین نمایشگاه بورس ، بانک و بیمه است و پیش بینی می شود پربازدید ترین روز نمایشگاه باشد...

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24