Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

سید مصطفی هاشمی، وکیلی گروه صنعتی سدید در خصوص آخرین وضعیت واگذاری شرکت فراب به گروه سدید به خبرنگار بورس۲۴ گفت: درمورد ۳۳ درصد سهم شرکت فراب  متعلق به سدید،  تقریبا از سال ۸۷ اولین اقدامات قضایی صورت گرفته بود، درخصوص تثبیت سهم سدید در مالکیت سهام خود در ۳۳ درصد شرکت فراب ، از همان  زمان شرکت فراب و سهامداران شرکت  اعتراضات‌ متعددی را در قالب ماده ۱۸ قانون اختیارات ریاست قوه قضائیه  و  در قالب آیین دادرسی کیفری جدید در قالب ماده ۴۷۷ به دفعات مختلف انجام دادند  که نهایتا آخرین اعتراض‌ منجر به صدور رأی از سوی شعبه اول دیوان عالی کشور شد که در دو هفته گذشته این رأی ابلاغ و در سامانه کدال هم منتشر شد...

دلیل صف خرید سنگین «وسدید» در بازار پایه

بورس24 : گروه صنعتی سدید که موفق شد پس از حدود دو دهه، ۳۳ درصد شرکت فراب را در اختیار بگیرد،  به زودی برنامه های خود را پس از ورود به هیئت مدیره اجرایی،  خواهد کرد.

این شرکت توانست مجامع  افزایش سرمایه شرکت را باطل کند و به زودی شاهد ارزیابی دارایی های فراب و احتمالاً افزایش سرمایه از این محل خواهیم بود.

فراب دیروز در اطلاعیه ای از سهامداران خود برای شرکت در یک مجمع فوق العاده طی روز 24 تیرماه سال جاری دعوت کرد.

سید مصطفی هاشمی، وکیلی گروه صنعتی سدید در خصوص آخرین وضعیت واگذاری شرکت فراب به گروه سدید به خبرنگار بورس24 گفت: درمورد ۳۳ درصد سهم شرکت فراب  متعلق به سدید،  تقریبا از سال ۸۷ اولین اقدامات قضایی صورت گرفته بود، درخصوص تثبیت سهم سدید در مالکیت سهام خود در ۳۳ درصد شرکت فراب ، از همان  زمان شرکت فراب و سهامداران شرکت  اعتراضات‌ متعددی را در قالب ماده ۱۸ قانون اختیارات ریاست قوه قضائیه  و  در قالب آیین دادرسی کیفری جدید در قالب ماده ۴۷۷ به دفعات مختلف انجام دادند  که نهایتا آخرین اعتراض‌ منجر به صدور رأی از سوی شعبه اول دیوان عالی کشور شد که در دو هفته گذشته این رأی ابلاغ و در سامانه کدال هم منتشر شد.

هاشمی گفت:  این رأی در واقع تأیید دادنامه‌هایی بود که در طول این چندین سال گذشته صادر شده و به دفعات اعتراضاتی روی آن صورت گرفته بود و این بار برای مرحله چهارم آن دادنامه‌ها مجددا تأیید شد و مالکیت شرکت سدید بر ۳۳ درصد شرکت فراب از سال ۱۳۷۲ تأیید شد. 

وکیل گروه سدید گفت: البته در طی این دو سال اتفاقات جدیدی رخ داد،  نهایتا" در شعبه ۱ دیوان عالی  برای بار سوم  آرای مبتنی بر مالکیت سدید تأیید شد و ما از طریق اجرای احکام دادگستری برای ثبت نام سدید در دفتر امور سهام شرکت فرابورس اقدام کردیم. در قانون تجارت شرکت‌های سهامی نقل و انتقال سهام‌شان باید در دفتر ثبت امور سهامی شرکت ثبت شود، که آن زمان از طریق اجرای احکام برای ثبت نام سدید در دفتر امور سهام شرکت فراب اقدام کردیم که متاسفانه مدیران وقت از ارائه دفتر امور سهام شرکت به ماموران اجرایی دادگستری خودداری کردند و دادگستری مجبور شد بعدا" نسبت به تهیه امور سهام و ثبت نام سدید در دفتر امور سهام اقدام کند که این یک اتفاق خیلی بزرگ بود به جهت این که همه می‌دانند  مقدمه حضور در یک مجمع این است که شما به عنوان سهامدار آن شرکت در دفتر امور سهام نام شما ثبت شده باشد که این اتفاق افتاد. 

سرمایه فراب به قبل برگشت، تمام مجامع فوق‌العاده باطل شد

وی خاطر نشان کرد: اتفاق دوم این بود که موفق شدیم که صورت جلسات افزایش سرمایه شرکت فراب را هم باطل کنیم، مجامعی که مبتنی بر افزایش سرمایه بوده است و نه تمام مجامع. 

 هاشمی گفت:  سرمایه اسمی  شرکت فراب بالغ بر ۷۰  میلیارد تومان است  و به جهت این که ما مالک ۳۳ درصد بوده‌ایم و سهم ما در این افزایش دیده نشده بود  موفق شدیم از طریق دادگستری دادخواستی  مبنی بر ابطال صورت جلسات افزایش سرمایه‌های شرکت فراب ثبت کنیم که علی‌رغم اعتراض شرکت فراب رأی تأیید شد و صورت جلسات افزایش سرمایه شرکت فراب باطل شد و افزایش سرمایه شرکت فراب دوباره به همان ۱۰ میلیون تومان برگشت. 

به محض ورود به فراب اصلاح ساختار می‌دهیم

هاشمی گفت: یکی از مهمترین برنامه های ما برگزاری مجمع عمومی عادی شرکت است که پس از آن بتوانیم به صورت های مالی شرکت دسترسی داشته باشیم و برنامه های  خود در پروژه های شرکت، سود آوری و یا تجدید ارزیابی دارایی های شرکت و اصلاح ساختار را به نتیجه برسانیم.

وی گفت: ما به دنبال این هستیم که نحوه تقسیم اعضای هیات مدیره و مدیریت شرکت با توافق همه سهامداران باشد .

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24