Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

عملیات ارزی بانک تقریبا 4 برابر می شود بانک آینده به طور رسمی فعالیت عملیاتی گسترده  خود را آغاز کرد. آغاز همکاری های مهم برای جذب منابع بانک در دستور کار است.

بانک آینده ارز مورد نیاز ایران خودرو و سایپا را تامین می کند

بورس24 : بانک آینده به طور رسمی فعالیت عملیاتی گسترده  خود را آغاز کرد. آغاز همکاری های مهم برای جذب منابع بانک در دستور کار است.

شعبان مرادی، مدیرعامل بانک آینده  در خصوص اختصاص ۲ میلیارد دلار هدف‌گذاری برای تخصیص ارز به شرکت ها به خبرنگار بورس24 گفت: در خصوص دریافت مجوز تخصیص ارز، دسترسی به سامانه‌های بانک مرکزی، فراهم کردن زیرساخت‌ها، بخش‌نامه‌ها، آموزش نیروی انسانی را در این مدت انجام داده‌ایم. حدودا ۳۵ شعبه که بتوانند فعالیت ارزی را انجام دهند، آموزش دیده اند.

وی گفت:  سهمیه‌ای که بانک مرکزی برای بانک آینده درنظر گرفته، برای تامین ارزی ایران‌خودرو و سایپا و چند شرکت دیگر است که  تفاهم‌نامه  اولیه منعقد شده و آماده همکاری هستیم. همانطور که اشاره شد،  هدف گذاری امسال برای فعالیت ارزی بانک  ۲ میلیارد دلار است که به محض تخصیص بانک مرکزی به شرکت‌های ذینفع‌مان تخصیص می‌دهیم. لازم به ذکر است که  عملیات ارزی بانک در سال گذشته  ۵۰۰ میلیون یورو بوده ‌است.

مرادی افزود: بانک با شرکت های پتروشیمی‌ هم مذاکرات خوبی را انجام داده‌ و  مدیریت وجوه ارزی‌شان را دنبال می‌کنیم، تا منابع حاصل از فروش‌شان را در چرخه بانک  بیاوریم. در همین راستا با پتروشیمی پردیس، پتروشیمی شیراز، آریاساسول و اخیرا  هلدینگ خلیج فارس و چند پتروشیمی دیگر، مذاکراتی را انجام می‌دهیم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24