Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

آسیاناما تولید کننده انواع مخازن بدون درز با قطر های ۲۳۲_۳۵۶_۴۰۶ و ظرفیت ۲۰ تا ۱۳۵ لیتری است. این شرکت یکی از سرمایه گذاری های  گروه سرمایه گذاری امید است که روند عرضه در فرابورس را طی می کند و به زودی برای اولین بار عرضه خواهد شد.

زیرمجموعه سرمایه گذاری امید برای ورود به فرابورس آماده می شود

بورس24 : آسیاناما تولید کننده انواع مخازن بدون درز با قطر های ۲۳۲_۳۵۶_۴۰۶ و ظرفیت ۲۰ تا ۱۳۵ لیتری است. این شرکت یکی از سرمایه گذاری های  گروه سرمایه گذاری امید است که روند عرضه در فرابورس را طی می کند و به زودی برای اولین بار عرضه خواهد شد.

حسام خوشبین فر مدیر عامل آسیا ناما در توضیح آخرین شرایط مالی و عملیاتی این شرکت در شرف عرضه در جمع خبرنگاران گفت: مجوز اولیه تاسیس این شرکت در سال ۱۳۸۵ جهت جایگزینی CNG به جای بنزین در زمینی به مساحت ۳۷ هزار متر مربع دریافت شد.

او گفت: خط تولید آسیا ناما در  سال ۹۲ راه اندازی شد در سال ۹۴ بومی سازی ورق اجرایی شد، سال۹۵ تولید انبوه شروع شد سال ۹۶ مخازن صنعتی به محصولات اضافه شد و سال ۹۷ مجوز صادرات مجموعه دریافت شد.

وی در ادامه با اشاره به تنوع محصولات گفت: با اقداماتی که صورت دادیم به روش DDR مستقیم از ورق  و با استفاده از لوله امکان تولید مخازن را داریم.

مخازن تولیدی در مجموعه بدون درز است  و از ظرفیت ۲۰ تا ۱۳۵ لیتر  را تولید می کنیم، این امکان وجود دارد تا تولیدات سفارشی خارج از سایز های استاندارد در مجم عه آسیا ناما امکان پذیر است.

مدیر عامل آسیا ناما گفت:  قطر استاندارد برای تولید مخازن CNG سه اندازه ۲۳۲_۳۵۶_۴۰۶ است که امکان تولید آن به شیوه فوق ایمان و کیفیت محور انجام می شود.

خوشبین فر به سایر محصولات شرکت هم اشاره داشت و گفت:  امکان تولید مخازن صنعتی و طبی از قبیل مخازن نیتروژن، آرگون، هیدروژن را  دارد و آسیا ناما اولین تولید کننده مخازن هیدروژن در کشور است.

وی گفت: بر اساس استراتژی موجود برنامه ما در گام نخست تامین نیاز بازار داخل است اما گواهینامه E-MARK برای صادرات به اروپا نیز اخذ شده و شرکت این امکان را دارد که با توجه به کیفیت ساخت و گواهینامه های اخذ شده صادرات هم داشته باشد.

خوشبین فر به دوره وصول مطالبات هم اشاره  کرد و گفت: خوشبختانه با توجه به نوع محصول شرکت و قرار دادهایی که منعقد می شود مطالبات معوق نداریم و پرداخت های به روز انجام می شود.

وی گفت: با توجه به تنوع تولیدی که داریم طبیعتا این امکان را داریم تا از فرصت هایی که ایجاد می شود استفا ه کنیم و در صورت کاهش تقاضا در یک محصول سایر محصولات را تولید کنیم.

مدیر عامل آسیا ناما در خصوص برنامه های افزایش تولید هم گفت:  در حال حاضر این امکان را داریم تا ۱۲۰ هزار مخزن سالانه تولید کنیم و برنامه فروش ۸۵ هزار مخزن را هم عملیاتی کردیم اما با توجه به نیاز بازار  در برنامه داریم تا واحد تولید جدیدی راه اندازی کنیم در گام نخست زمین جهت اجرای این برنامه خریداری شده و فرآیندهای لازم در دست اجراست.

خوشبین فر به عملکرد مالی شرکت هم اشاره کرد و گفت: در دوازده ماه اخیر ۵۲۰ میلیارد تومان فروش داشتیم و در حدود ۱۵۰ میلیارد تومان سود محقق شده است و نسبت به سال قبل ۶۵ درصد رشد سود خالص داشتیم.

ارزش کل دارایی های شرکت نیز بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان است.

گالری تصاویر

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24