Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

سفر یک روزه مدیران عامل شرکت‌های سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی، سرمایه گذاری صدر تأمین و سهامی ذوب آهن اصفهان به استان خراسان جنوبی روز یکشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۲ با هدف بازدید از سایت معدن شرکت زغال سنگ پروده طبس و بررسی فرصت های سرمایه گذاری جدید در پهنه زغالی طبس انجام شد.سفر مدیران عامل شستا، تاصیکو و ذوب آهن اصفهان به قطب تولید زغال سنگ کشور

سفر مدیران عامل شستا، تاصیکو و ذوب آهن اصفهان به قطب تولید زغال سنگ کشور

بورس24 : سفر یک روزه مدیران عامل شرکت‌های سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی، سرمایه گذاری صدر تأمین و سهامی ذوب آهن اصفهان به استان خراسان جنوبی روز یکشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۲ با هدف بازدید از سایت معدن شرکت زغال سنگ پروده طبس و بررسی فرصت های سرمایه گذاری جدید در پهنه زغالی طبس انجام شد.سفر مدیران عامل شستا، تاصیکو و ذوب آهن اصفهان به قطب تولید زغال سنگ کشور

ابراهیم بازیان، مدیرعامل شستا، امیرحسین نادری، مدیرعامل تاصیکو و مهدی کوهی، مدیرعامل شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان با حضور در سایت معدن شرکت زغال سنگ پروده طبس از طرح توسعه بلوک6 پرورده 4 و فعالیتهای معدنکاری در اولین معدن تمام مکانیزه استخراج زیرزمینی زغال سنگ کشور در عمق 600 متری زمین و عملیات فرآوری و تولید کنسانتره در کارخانه زغالشویی این مجموعه معدنی بازدید نمودند.

بازیان، مدیرعامل شستا از شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی به عنوان یک بنگاه بزرگ اقتصادی در کشور یاد کرد و افزود رویکرد شستا مشارکت و سرمایه گذاری در حوزه معادن با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی ذی صلاح می باشد. وی به برنامه توسعه پنجم اشاره کرد و گفت دولت نگاه ویژه به تأمین زنجیره ارزش در حوزه معادن دارد و با راه اندازی طرح های توسعه در پهنه زغالی طبس با هدف افزایش تولید ملی و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری جدید، به دنبال تکمیل زنجیره ارزش زغال سنگ در شهرستان طبس هستیم تا فصل جدیدی در توسعه اقتصادی، اجتماعی و صنعتی منطقه، استان و کشور ایجاد شود.

بازدید از نیروگاه حرارتی زغال سنگ سوز طبس از دیگر برنامه‌های سفر مدیران ارشد شستا و تاصیکو به پایتخت صنعت زغال سنگ کشور بود.

شرکت زغال سنگ پروده طبس که بزرگترین تولید کننده زغال سنگ کشور می باشد به صورت مستقیم برای ۳۲۰۰ نفر شغل ایجاد کرده است و در حال حاضر حدود 70 درصد تولید منطقه‌ای و حدود 40 درصد تولید ملی زغال سنگ را در اختیار دارد و تأمین کننده عمده خوراک صنعت کک سازی ایران است. شرکت زغال سنگ پروده طبس از سال 1399 با نماد کزغال وارد بازار سرمایه شد و شرکت سرمایه گذاری صدر تامین(تاصیکو) سهامدار عمده شرکت زغال سنگ پروده طبس می باشد.

لازم به ذکر است نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس و تعدادی از معاونین و مدیران شستا، تاصیکو، ذوب آهن اصفهان و کک سازی طبس در این برنامه حضور داشتند.

گالری تصاویر

منبع خبر: روابط عمومی کزغال

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24