Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مدیر مالی: سعی می کنیم افزایش بیشتری نسبت به سال قبل داشته باشیم مریم لیلی دوست مدیر مالی بانک ملت: بحث عدم تقسیم سود ناشی از تسعیر، قابل توجه است و همیشه هم بانک ملت این موضوع را رعایت کرده است. ما سال گذشته هم عدم تقسیم‌ سود را در قالب سود سهمی پرداخت و  افزایش سرمایه‌ای انجام دادیم که از معافیت مالیاتی استفاده کنیم. امسال هم مانند هر سال در خصوص میزان تقسیم سود پیشنهاد ۱۰ درصد داریم، ولی تصمیم را مجمع و سهامداران بانک در روز برگزاری مجمع می‌گیرند.

منتظر یک مجمع خوب از بانک ملت باشید

بورس24 : مریم لیلی دوست مدیر مالی بانک ملت با اشاره به نقش کلیدی بانک ملت و سهم آن در بازار سرمایه به خبرنگار بورس24 گفت: بانک ملت سهم قابل توجهی در بازار سرمایه دارد. مطمئنا حضور بانک ملت در نمایشگاه می‌تواند ارتباط نزدیک‌تر با همه ذینفعان آن را برقرار کند، پاسخگوی ابهامات، سوالات و به نوعی شفاف‌سازی برای عموم جامعه اتفاق بیفتد که بتواند نقش خود را در این حوزه هم بیش از پیش شفاف کند.

وی گفت: ما از سال ۸۷ بورسی شده‌ایم. بانک ملت  نهمین شرکت بزرگ بورس است و به خاطر همین نشان می‌دهد که چقدر می‌تواند رسالت رشد بالنده‌ی بازار سرمایه را بر دوش بکشد و البته عملکرد آن هم انصافا در بازار سرمایه نشان می‌دهد که روند رو به رشدی داشته است.

لیلی دوست گفت: صورت‌های مالی حسابرسی شده شرکت در سایت کدال قرار دارد تا اطلاعات را بی واسطه در اختیار سهامداران و ذینفعان مان قرار دهیم. ان شاءالله یک مجمع موفق خواهیم داشت چرا که هم عملکرد مالی بانک عملکرد خوبی بوده است و هم بازدهی سهم بانک ملت در ۱ سال گذشته بازدهی قابل قبولی بوده است؛ از شاخص صنعت بانکداری بالاتر و نشان می‌دهد به نوعی،  بانک ملت وظیفه خود هم به لحاظ عملکرد مالی و هم به لحاظ جایگاه در بازار سرمایه را درست ایفا کرده است.

افزایش سرمایه شرکت بیشتر از سال قبل

وی در خصوص موضوع تقسیم سود گفت: بحث عدم تقسیم سود ناشی از تسعیر، قابل توجه است و همیشه هم بانک ملت این موضوع را رعایت کرده است. ما سال گذشته هم عدم تقسیم‌ سود را در قالب سود سهمی پرداخت و  افزایش سرمایه‌ای انجام دادیم که از معافیت مالیاتی استفاده کنیم. امسال هم مانند هر سال در خصوص میزان تقسیم سود پیشنهاد ۱۰ درصد داریم، ولی تصمیم را مجمع و سهامداران بانک در روز برگزاری مجمع می‌گیرند.

لیلی دوست گفت: این قول را به سهامداران‌مان می‌دهیم که مانند سال گذشته  از ظرفیت قانونی بند ح تبصره ۲ که برای شرکت‌ها در نظر گرفته شده است، استفاده کنیم و ان شاءالله باز هم مشابه سال قبل با این تفاوت که ذخایری که گرفته شده است، بندهای گزارش حسابرسی ما هم نشان می‌دهد که ذخایر بانک ملت مکفی است. امیدواریم امسال بتوانیم یک افزایش سرمایه‌ قابل قبول‌تر و بیشتری داشته باشیم.

ثبت افزایش سرمایه ، به سرعت

وی گفت: اگرچه تقسیم سود در مجمع مشخص می‌شود، ولی هر آنچه که باقی بماند و قابلیت انتقال به سرمایه داشته باشد، تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که افزایش سرمایه بیشتری نسبت به سال قبل داشته باشیم. امید‌اریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن افزایش سرمایه  ثبت شود.

مذاکرات بانک ملت و صندوق توسعه ملی همچنان ادامه دارد

وی در خصوص مطالبات صندوق توسعه ملی گفت: ما نشست‌هایی را با صندوق توسعه ملی برگزار می‌کنیم که امیدواریم بتوانیم بدهی‌مان را به صندوق توسعه ملی که یک بدهی ارزی است در قالب ارائه سرمایه‌گذاری‌های  زیرمجموعه بانک تهاتر کنیم و  امیدواریم در قالب سهام،  این تسویه را انجام دهیم که مطمئنا می‌تواند بازدهی خوبی برای سهامداران داشته باشد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24