Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

امروز مجمع عمومی عادی سالیانه درهآور (شرکت دارویی ره آورد تامین ) با حضور بیش از 68 درصدی سهامداران برگزار شد.

هدف بزرگ «درهآور»

بورس24 : امروز مجمع عمومی عادی سالیانه درهآور (شرکت دارویی ره آورد تامین ) با حضور بیش از 68 درصدی سهامداران برگزار شد.

در این مجمع به ازای هر سهم ۹۱۸۶ ریال سود بین سهامداران تقسیم شد. همچنین مجمع اعلام کرد افزایش سرمایه از برنامه های شرکت است که در دستور کار قرار دارد و متعاقبا اعلام خواهد شد.

از چشم اندازهای شرکت ره آورد تامین که طی جلسه به آن اشاره شد، تبدیل شدن به یکی از برگترین تامین کنندگان مواد اولیه دارویی، آرایشی و بهداشتی، پلیمری و ضد عفونی کننده ها در خاورمیانه با استفاده از فن آوری های پیشرفته و با التزام به حفظ محیط زیست است.

خبر تکمیلی...

مدیر عامل شرکت در این مجمع گفت : از چشم اندازهای ره آورد تامین، تبدیل شدن به یکی از بزرگترین تامین کنندگان مواد اولیه دارویی، آرایشی و بهداشتی، پلیمری و ضد عفونی کننده ها در خاورمیانه با استفاده از فن آوری های پیشرفته و با التزام به حفظ محیط زیست است.

شرکت ره آورد تامین یک شرکت دانش بنیان محسوب می‌شود و محصولاتی مثل PVP با ظرفیت تولید ۱۰۰۰ تن و ظرفیت عملی ۵۰۰ تن، محصول PVPI با ظرفیت اسمی ۴۰۰ تن و ظرفیت عملی ۱۶۰ تن تولید می‌کند.

از محصولات دیگر شرکت ، RT-FILM با ظرفیت اسمی ۴۰۰ تن و عملی ۱۲۳ تن و محصول RT.COAT با ظرفیت اسمی ۴۰۰ تن و ظرفیت عملی ۷۰ تن است.

چالش های شرکت در سال 1402 

مدیر عامل شرکت افزود: عدم تخصیص ارز یوآن از دی ماه سال گذشته و تخصیص یورو در سال جدید که نمی توان از طریق آن LC  ایجاد نمود.

افزایش قیمت مواد اولیه تولیدی به دلیل افزایش قیمت این مواد در کشور چین و ماد اولیه داخلی است. ایجاد تقاضای کاذب برای محصولات شرکت با هدف زمینه سازی جهت دریافت مجوز واردات از سازمان های متولی از دیگر چالش های رو به روی شرکت است.

فرسودگی تجهیزات و قدیمی بودن دانش فنی تولید NVP و PVP که منجر به کاهش مقداری و افزایش هزینه های تولید می شود .

برنامه های شرکت در سال آینده

از برنامه شرکت در سال 1402، تکمیل پروژه افزایش ظرفیت RT-FILM است. همین طور، تکمیل فاز مطالعاتی تغییر روش و افزایش ظرفیت تولید مونومر داخلی (NVP) و افزایش ظرفیت تولید محصول PVP است.

از دیگر برنامه های شرکت، نوسازی و بروز رسانی ماشین آلات خطوط تولید است.

عملکرد محصولات شرکت در سال گذشته

مدیرعامل شرکت در ادامه اضافه کرد: درآمد عملیاتی شرکت رشد 139 درصدی و سود ناخالص رشد 111 درصدی داشته است. همین طور سود خالص شرکت رشد 141 درصدی داشته است.

فعالیت ‌های تولیدی شرکت در سال ۱۴۰۱

وی افزود: مقدار تولید به کیلوگرم در سال گذشته، 13 در صد و صادرات شرکت 100 درصد رشد را تجربه کرده است. گفتنی است که مقدار کل فروش به کیلوگرم نیز رشد 27 درصدی داشته است.

پروژه های شرکت درسال 1402

تکمیل افزایش ظرفیت RT-Film از برنامه های شرکت است که بودجه کل آن برابر با ۵۲ میلیارد تومان بوده است. زمان بهره ‌برداری آن آذرماه سال ۱۴۰۲ پیش بینی شده است .

برنامه افزایش سرمایه

افزایش سرمایه شرکت، در دست بررسی است که اطلاعات آن در سامانه کدال متعاقبا اعلام خواهد شد.

پرسش و پاسخ سهامداران

سهامداری پرسید: «برنامه صادرات شرکت چگونه است؟» مدیر عامل گفت: طبق ابلاغیه سازمان غذا و دارو، شرکت‌های دارویی برای صادرات باید علاوه بر پوشش کامل مصرف داخل، ۵۰درصد ذخیره محصول هم داشته باشند.

سهامداری دیگر پرسید: «تعرفه واردات PVP چقدر است و نرخ گذاری چگونه انجام می شود؟» مدیرعامل در جواب گفت: در حال حاضر ۲۶ درصد است و افزایش پیدا نکرده است. وی افزود: نرخ‌گذاری از طریق شرکت انجام می‌شود که بر حسب قیمت بهای تمام‌ شده محصول انجام می‌گیرد.

تقسیم سود

در انتها مجمع درهآور به ازای هر سهم ۹۱۸۶ریال سود بین سهامداران تقسیم کرد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24