Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

با توجه به سیاست  تقسیم سود ۹۰ درصدی پتروشیمی بوعلی سینا، هیات مدیره در نظر دارد همین روند را در سال های آتی هم ادامه دهد. بر همین اساس در صورت موافقت مجمع امسال هم احتمالا بوعلی سینا ۹۰ درصد سود خود را توزیع خواهد نمود.

مجمع پتروشیمی بوعلی سینا 90 درصد سود را تقسیم می کند

بورس24 : با توجه به سیاست  تقسیم سود ۹۰ درصدی پتروشیمی بوعلی سینا، هیات مدیره در نظر دارد همین روند را در سال های آتی هم ادامه دهد. بر همین اساس در صورت موافقت مجمع امسال هم احتمالا بوعلی سینا ۹۰ درصد سود خود را توزیع خواهد نمود.

محمد رحیمی پور مدیر مالی پتروشیمی بوعلی سینا با اشاره به خبر خوش برای سهامداران بوعلی سینا بعد از تصویب  مجمع و برگزاری مجمع عمومی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا از احتمال تقسیم سود بالای شرکت خبرداد و به خبرنگار بورس24 گفت: باتوجه به اعلام اولیه سود خالص شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۱ ان شاءالله افزایش سود سال ۱۴۰۱ بیش از آنچه که اعلام شد خواهد بود.

وی گفت: امیدواریم که سهامداران عزیز باتوجه به اینکه سال قبل سود خوبی با تصویب مجمع از پتروشیمی بوعلی سینا دریافت کردند در سال ۱۴۰۱ نیز شاهد دریافت سود خوبی باشند. این وعده را به سهامداران وفادار بوعلی سینا بدهیم که ان شاءالله سال ۱۴۰۱ نیز با تصویب مجمع سود توزیع شده بسیار خوب خواهد بود و سهامداران ما خوشحال خواهند شد.

سود دو برابر شده

رحیمی پور گفت: قطعا سال ۱۴۰۱ سود حاصله بیش از ۲ برابر سود سال ۱۴۰۰ خواهد شد. امیدواریم که این  روند افزایش سود سهام شرکت پتروشیمی بوعلی سینا همچنان ادامه داشته باشد.

وی افزود: قطعا پیشنهاد هیئت مدیره بوعلی سینا نیز کماکان این خواهد بود که مانند سال قبل سود خوبی توزیع شود و با تصویب مجمع در موعد مقرر هم سود توزیع شده قطعا پرداخت خواهد شد. امیدواریم که خبر خوب و خوشی برای سهامداران باشد.

پیشنهاد ۹۰ درصدی تقسیم سود

وی گفت: سال  قبل بیش از ۹۰ درصد سود سهم توزیع شد. امیدوار هستیم که امسال هم مجمع پرداخت سود خوبی را مصوب کند و ما هم بتوانیم در موعد مقرر پرداخت کنیم و امیدواریم در سایر شاخص‌ها هم این روند افزایشی که در چند سال قبل شروع شده است، در شرکت بوعلی سینا همچنان این روند افزایشی ادامه داشته باشد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • عليرضا حبيبي
    عليرضا حبيبي

    این شرکت همیشه شفافیت مالی و مدیریتی و تولیدی داشته، آن هم به خاطر مدیر عامل و هیئت مدیره و مدیران لایق و خوش فکری که داره.

    10 ماه پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24