Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

صندوق کمند کاریزما یک صندوق از نوع درآمد ثابت است که فعالیت خود را از سال ۹۶ آغاز کرده است. این صندوق تقسیم سود دوره‌ای دارد. منظور از سود دوره‌ای در این صندوق این است که در روز ۱۵ هر ماه، سود کسب شده صندوق به حساب سرمایه‌گذاران واریز می‌شود. همچنین سرمایه‌گذاران می‌توانند سود کسب شده را مجددا در صندوق سرمایه‌گذاری کرده و به عبارتی از سود خود نیز سود کسب کنند. به این عمل در بازار سرمایه اصطلاحا «سود مرکب» گفته می‌شود.

سرمایه‌گذاری سودآور در هر زمانی با صندوق کمند

صندوق کمند کاریزما یک صندوق از نوع درآمد ثابت است که فعالیت خود را از سال ۹۶ آغاز کرده است. سود خرداد ماه صندوق کمند برابر با 24.25 درصد روزشمار و سود موثر سالیانه آن برابر با 27.14 درصد بوده است. صندوق کمند تقسیم سود دوره‌ای دارد. منظور از سود دوره‌ای در این صندوق این است که در روز ۱۵ هر ماه، سود کسب شده صندوق به حساب سرمایه‌گذاران واریز می‌شود. همچنین سرمایه‌گذاران می‌توانند سود کسب شده را مجددا در صندوق سرمایه‌گذاری کرده و به عبارتی از سود خود نیز سود کسب کنند. به این عمل در بازار سرمایه اصطلاحا «سود مرکب» گفته می‌شود.

صندوق کمند، صندوقی بدون ریسک در بازار سرمایه!

سرمایه‌گذاری در بورس همیشه با ریسک همراه نیست، چرا که سرمایه‌گذاری بدون ریسک در بورس نیز امکان پذیر است. از آنجایی که ۷۰ تا ۹۰ درصد از پرتفوی صندوق کمند را «اوراق با درآمد ثابت و اوراق مشارکت» تشکیل می‌دهند، میزان ریسک در این صندوق تقریبا صفر بوده و حتی در منفی‌ترین شرایط بازار نیز سرمایه‌گذاران خود را منتفع می‌سازد. صندوق درآمد ثابت کمند برای کسانی که درجه ریسک‌پذیری پایینی دارند و به دنبال کسب سود بالا در بورس نیستند بسیار مناسب است. 

کمند، صندوقی با نقدشوندگی بالا

گاهی ممکن است افرادی که در بازار سرمایه (بورس) سرمایه‌گذاری کرده‌اند، بنا به دلایلی نیاز داشته باشند تا در سریع‌ترین زمان ممکن، سرمایه خود را به اصطلاح نقد کنند. به‌وجود آمدن صف‌های فروش سنگین یکی از معضل‌های نقدشوندگی سهام است که این مورد در صندوق‌های سرمایه‌گذاری وجود ندارد. یعنی سرمایه‌گذاران صندوق کمند به دلیل نقدشوندگی بالای این صندوق، در هر زمانی می‌توانند واحدهای صندوق خود را ابطال کرده و سرمایه‌ خود را به پول نقد تبدیل کنند.

چگونه صندوق مناسب برای سرمایه‌گذاری را انتخاب کنیم؟

با توجه به اینکه بازار سرمایه بسیار گسترده است و صندوق‌های متنوعی در این بازار وجود دارد، پیدا کردن یک صندوق سرمایه‌گذاری مناسب ممکن است کمی دشوار باشد، از این رو سرمایه‌گذار با بررسی و قرار دادن مواردی هم‌چون تیم مدیریتی صندوق، سابقه شرکت تاسیس کننده صندوق، عملکرد صندوق در بازه‌های زمانی گذشته و… به عنوان ملاک انتخاب، می‌تواند یک سرمایه‌گذاری موفق را انجام دهد.

صندوق کمند توسط شرکت سبدگردان کاریزما تاسیس شده و مدیریت می‌شود. تیم مدیریتی صندوق کمند با تکیه بر دانش تحلیلی و بورسی خود مناسب‌ترین سرمایه‌گذاری را برای سرمایه‌گذاران خود انجام می‌دهد که همین امر باعث می‌شود سرمایه‌گذاران در شرایط مثبت بازار سود خوبی کسب کرده و در زمان ریزش بازار نیز متحمل ضرر نشوند. 

شروع سرمایه‌گذاری در صندوق کمند

برای شروع سرمایه‌گذاری در صندوق کمند می‌توانید به سایت صندوق به نشانی kamandfixedincome.com مراجعه کرده و مراحل «صدور واحد» آن را طی کنید. 

منبع خبر: اطلاع رسانی تبلیغی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24