Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

شعبان مرادی، مدیرعامل بانک آینده با اشاره به خروج از بنگاه داری و فروش دارایی های مازاد شرکت به خبرنگار بورس ۲۴ گفت: فروش دارایی‌های مازاد بانک از  تکالیف، قوانین و اسناد بالادستی بوده و برای برون رفت از شرایط فعلی و ایجاد نقدینگی بانک کمک کننده  است.

بانک آینده فروش دارایی ها را با هتل روتانا مشهد استارت می زند

بورس24 : شعبان مرادی، مدیرعامل بانک آینده با اشاره به خروج از بنگاه داری و فروش دارایی های مازاد شرکت به خبرنگار بورس24 گفت: فروش دارایی‌های مازاد بانک از  تکالیف، قوانین و اسناد بالادستی بوده و برای برون رفت از شرایط فعلی و ایجاد نقدینگی بانک کمک کننده  است.

وی افزود: فروش دارایی‌های مازادی که مالکیت آن در گذشته از طرق انتقال ناشی از ادغام ها و تملیک وثایق تسهیلات، به بانک آینده منتقل شده، یکی از مهمترین برنامه های بانک است و هیات مدیره بانک خود را متعهد می داند که با تمام قوت و با هماهنگی دستگاه های ذیربط، این مهم را به انجام برساند.

مدیرعامل بانک آینده گفت: در سال گذشته حدودا ۳۵ هزار میلیارد ریال یا ۳۵۰۰ میلیارد تومان فروش دارایی داشته‌ایم، که بیشتر آن در  ۳ ماه پایانی سال گذشته  محقق شده است. امسال هم برنامه‌ فروش  بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد دارایی مازاد در دستور کار بانک است.

مرادی گفت: این‌ دارایی ها  بیشتر املاک و ساختمان های مازاد هستند و درصدد کشف قیمت، ارزشگذاری  قیمت‌ها و به روزرسانی هستیم، چرا که با توجه به تورم بخش ساخت، افزایش قیمت این دارایی ها هم چشم‌گیر است.

وی افزود: امیدواریم تا ۲۰ روز آینده اولین آگهی سنگین بانک آینده را اطلاع رسانی کنیم. فهرست املاک بانک در همه استان‌ها مشخص شده و آگهی مزایده کمافی السابق در جراید اطلاع رسانی می شود.

مدیر عامل بانک آینده گفت: بخشی از  دارایی‌ها، در واقع دارایی‌های ثابت هستند که برای واگذاری آن، با برخی از سرمایه‌گذاران خارجی مذاکره داشته و خواهیم داشت و برای توکنایز کردن دارایی جلسات بسیار خوبی هم در بانک مرکزی بابت اخذ مجوز استفاده از توکن داشته‌ایم.

مرادی گفت: تیم خوب و زیرساخت‌های لازم را فراهم کرده‌ایم، و پس اخذ مجوز از بانک مرکزی عرضه توکن‌های بانک آینده را بابت دارایی‌های آن اعلام خواهیم کرد که بسیار ارزشمند است.

وی افزود: شروع‌ این واگذاری از هتل روتانا مشهد خواهد بود. این هتل دارایی بسیار ارزشمند و فاخر با ارزش ۲۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است. امیدواریم  تا پایان شهریور ماه  زیرساخت فروش هتل روتانا از طریق توکن را در کشور فراهم کنیم که یک ابزار جدیدی در سیستم بانکی خواهد بود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24