Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مدیر راهبرد و زیرساخت توسعه محصول، فناوری و نوآوری صنایع پتروشیمی خلیج فارس به همراه روسای توسعه محصول، فناوری و نوآوری شرکت‌های گروه، از مجتمع پتروشیمی نوری بازدید کردند.

پتروشیمی نوری میزبان اولین بازدید گروهی روسای توسعه محصول، فناوری و نوآوری هلدینگ خلیج فارس

بورس24 : مدیر راهبرد و زیرساخت توسعه محصول، فناوری و نوآوری صنایع پتروشیمی خلیج فارس به همراه روسای توسعه محصول، فناوری و نوآوری شرکت‌های گروه، از مجتمع پتروشیمی نوری بازدید کردند.

بازدید گروهی و نشست هم اندیشی روسای توسعه محصول، فناوری و نوآوری گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، با حضور دکتر مروت، مدیر راهبرد و زیرساخت توسعه محصول، فناوری و نوآوری گروه، مهندس صانعی مدیرعامل شرکت پتروشیمی نوری و روسای توسعه محصول، فناوری و نوآوری سایر شرکت‌های تابعه هلدینگ خلیج فارس و با هدف هم افزایی علمی و به اشتراک‌گذاری تجارب و دستاوردها، در مجتمع پتروشیمی نوری انجام شد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی نوری به عنوان میزبان جلسه، ضمن بیان خوش آمد و قدردانی از حضور مهمانان ارزشمندِ این نشست گفت: اینگونه جلسات دانش محور و علمی، کلیدی راهگشا برای بسیاری از بن بست‌های عملیاتی شرکت‌ها می‌باشد و بدون شک می‌توان با هم افزایی و اشتراک تجارب، از تکرار شکست‌ها و دوباره کاری‌ها جلوگیری کرد و راهکارهای ارزشمندی را برای رفع موانع تولید بدست آورد.

وی از حمایت‌ها و توجه ویژه  دکتر مروت به حوزه‌ مهم و اثرگذار فناوری و نوآوری تشکر کرد و افزود: شرکت پتروشیمی نوری با کمال میل از برگزاری اینگونه نشست‌ها استقبال می‌کند و آمادگی خود را برای هرگونه همکاری در این حوزه اعلام می‌دارد.

در ادامه، مدیر راهبرد و زیرساخت توسعه محصول، فناوری و نوآوری گروه نیز با اشاره به موفقیت‌ها و دستاوردهای امور توسعه محصول، فناوری و نوآوری شرکت پتروشیمی نوری در سالهای اخیر اظهار داشت: این دستاوردها حاصل اعتماد و اعتقاد مدیریت پتروشیمی نوری به توانمندی کارشناسان خود و حمایت از ایده‌ها و طرح‌های کاربردی آن‌هاست و مطمئنا بدون این حمایت‌ها موفقیتی حاصل نخواهد شد.

مروت، برنامه ریزی و توجه خاص به توسعه محصول، فناوری و نوآوری را اجتناب ناپذیر دانست و خاطر نشان کرد: امید است بتوانیم با همکاری یکدیگر گام‌های موثری را در این زمینه برداریم و راه را برای پیشرفت و پویایی شرکت‌ها هموار سازیم.

گفتنی است روسای واحدهای بهره برداری و مهندسی فرآیند شرکت پتروشیمی نوری نیز که در این نشست حضور داشتند به همکاری خوب امور توسعه محصول، فناوری و نوآوری در حوزه داخلی‌سازی کاتالیست و مواد شیمیایی با واحد‌های ذیربط اشاره داشتند که این همکاری موثر موجب بومی‌سازی بیش از ۹۰ درصد کاتالیست‌ها و مواد شیمیایی مجتمع شده است.

در پایان روسای توسعه محصول، فناوری و نوآوری پتروشیمی نوری  مهندس کوه پیما، دکتر پرویزی، و دکتر کشاورزیان گزارشی کامل از فعالیت‌های گسترده این امور در حوزه مدیریت تکنولوژی، مدیریت دانش، تحول دیجیتال، و ساخت داخل ارائه کردند و به سوالات مطرح شده در این زمینه پاسخ دادند.

منبع خبر: روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24