Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

هم زمان با آرام شدن اوضاع در روسیه، نیروهای ویژه چچنی که برای کمک به ارتش روسیه عازم «روستوف» شده بودند، از این منطقه خارج شدند...

خروج کماندوهای چچنی از «روستوف» همزمان با آرام شدن اوضاع در روسیه

بورس24 : همزمان با آرام شدن اوضاع در روسیه، نیروهای ویژه چچنی که برای کمک به ارتش روسیه عازم «روستوف» شده بودند، از این منطقه خارج شدند.

به دنبال فروکش کردن التهاب اوضاع در روسیه، نیروهای ویژه چچنی هوادار رئیس جمهور روسیه روز یکشنبه از شهر «روستوف» در جنوب غربی روسیه، خارج شدند.

به گزارش خبرگزاری «رویترز» به نقل از خبرگزاری روسی «تاس»، نیروهای ویژه چچن که برای مقاومت برابر پیشروی گروه «واگنر» در منطقه روستوف مستقر شده بودند، روز یکشنبه از این منطقه خارج شدند و عقب‌نشینی کردند.

روز شنبه، «پریگوژین» رئیس گروه واگنر مدعی شد روستوف تحت کنترل واگنر درآمده و آن را انتقام از حمله وزارت دفاع روسیه که این گروه مدعی شده علیه مواضعشان صورت گرفته، اعلام کرد. در پی آن، رسانه‌های روسیه گزارش کردند نیروهای امنیتی روسیه وارد مقر شبه‌نظامیان واگنر در سنت‌پترزبورگ شدند.

ساعاتی بعد رئیس واگنر با میانجیگری رئیس‌جمهور بلاروس موافقت کرد پیشروی را توقف و نیروهایش را در ازای دریافت ضمانت‌های امنیتی عقب بکشد. به این ترتیب شورش واگنر در کمتر از ۲۴ ساعت به پایان رسید.

«آپتی آلودینوف» فرمانده نیروهای چچنی گفت که نیروهای ویژه «آخمت» در حال بازگشت به مکانی هستند که قبلا در حال جنگ بودند.

یگان اخمت، بخشی از گارد ملی روسیه و در  جمهوری چچن مستقر است. نام این گارد از اسم احمد (اخمت) قدیروف، اولین رئیس و پدر «رمضان قدیرف» رئیس فعلی منطقه چچن گرفته است.

پیشتر، رئیس منطقه چچن که در کنار روسیه علیه اوکراین مبارزه می‌کند، گفته بود که نیروهایش آماده استقرار در منطقه «دونتسک» می‌شوند. «رمضان قدیرف» رئیس منطقه خودمختار چچن اظهار داشت که برای استقرار مجدد نیروهایش در منطقه تحت روسیه جمهوری خلق دونتسک در شرق اوکراین دستور دریافت کرده است. 

منبع خبر: خبرگزاری فارس

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24