Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

برخی معتقدند چنانچه طی روزهای پیش رو حجم بالا نرود و یا روند نوسانی و تحرکاتی از جنس حفظ رقم شاخص تکرار شود، موج جدیدی از عرضه از راه خواهد رسید و ناگزیر با وجود جذابیت قیمت‌ها، یک افت دیگر را تجربه خواهیم کرد !! به‌خصوص که بعدازظهر روز گذشته نفت ما در توئیتی نوشت: ‏دولت نسخه ‎متانول‌سازان و ‎اوره‌سازان را پیچیده است.

پیش‌بینی وضعیت بورس 6 تیر 1402

1) پیش‌بینی بازار ...

بورس24 : در شرایطی به مصاف معاملات چهارمین روز کاری هفته می‌رویم که بازار روز گذشته با کمی فشار عرضه تحت تاثیر تحرکات دقایق پایانی بازار یکشنبه و همچنین خبر اصلاحیه نرخ دلار (برگشت به رقم 28.500 تومان) توسط انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت آغاز به کار کرد اما افزایش تقاضا در برخی از صنایع دیگر به نوعی زمینه را برای حفظ تعادل برقرار کرد و در ادامه کار به لطف برخی تحرکات به روی نمادهای شاخص‌ساز، شاهد رشد اندکی (حدود 6.500 واحد) در دماسنج اصلی بازار بودیم. با این حال افت مجدد ارزش معاملات و تراز منفی نقدینگی حقیقی‌ها نشان می‌دهد که بازار شرایط چندانی قابل قبولی برای برگشت ندارد. بازار در بی‌رمق‌ترین حالت ممکن قرار گرفته و چهره او به شکل واضحی نشان می‌دهد که فروشندگان خیلی تمایل و انگیزه برای فروش ندارند اما ضعف طرف خریدار تحت تاثیر اتفاقات اخیر و عدم ایجاد یک شوک مثبت موجب شده تا با بازاری رکودی و طاقت‌فرسا مواجه باشیم.

طی روزهای اخیر خبر تغییر قیمت پایه فرآورده‌های نفتی از دلار 28,500 به 38 هزار تومان را داشتیم. با رسیدن این خبر، مدیریت توسعه صنایع پایین‌دستی پتروشیمی خواستار ورود دولت و مذاکره با شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی جهت بازگشت به روند قبلی شد و به نوعی صدای بلند رانتخواران و دلالان موجب عقبگرد دولت از مواضع خود شد و نشان داد توانایی دفاع از یک تصمیم ساده اقتصادی را هم ندارد !! جالب است که هر بار بازار با خبری میل به تغییر مسیر می‌دهد، کمتر از 24 ساعت، خبر معکوس آن از راه می‌رسد و هر چه رشته بودیم، پنبه می‌شود ! و چه تلخ که این موضوع با شعاری تحت عنوان حمایت از مصرف‌کننده مطرح می‌شود و این در شرایطی است که عملا بازی در زمین دلالان است و سر سهامداران و تولیدکننده، بی‌کلاه ... !

برخی معتقدند چنانچه طی روزهای پیش رو حجم بالا نرود و یا روند نوسانی و تحرکاتی از جنس حفظ "رقم شاخص" تکرار شود، موج جدیدی از عرضه از راه خواهد رسید و ناگزیر با وجود جذابیت قیمت‌ها، یک افت دیگر را تجربه خواهیم کرد !! به‌خصوص که بعدازظهر روز گذشته "نفت ما" در توئیتی نوشت: ‏دولت نسخه ‎متانول‌سازان و ‎اوره‌سازان را پیچیده است. شنیده شده ...

مشاهده کامل پیش‌بینی بازار امروز ...

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24