Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

امروز مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مرآت پولاد با حضور اکثریت سهامداران تشکیل شد.

«تپولا» سودده می شود؟

بورس24 : امروز مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مرآت پولاد با حضور اکثریت سهامداران تشکیل شد.

مجمع به دلیل عدم سودآوری شرکت سودی برای تقسیم نداشت. اما اعلام شد شرکت می تواند در گزارش سه ماهه سال جاری سودساز باشد. مرات پولاد تلاش می کند تا هر چه سریعتر به سودسازی برسد.

به گفته مدیرعامل، اقدامات مناسبی جهت سودآوری شرکت در سال 1401 انجام شده و این رویه ادامه دار خواهد بود تا شرکت سودآور شود.

مدیرعامل گفت: شرکت در نظر دارد تا مطالبات خود را تسویه کند. این مجموعه قراردادهای کاری خود را توسعه می دهد و به فکر توسعه بازار مشتریان است.

خبر تکمیلی...

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فنی مهندسی مرات پولاد با حضور اکثریت سهامداران، اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، نماینده سازمان بورس و بازرس قانونی برگزار شد.

سالی سخت برای تپولا

در ابتدای این جلسه مدیرعامل شرکت گزارشی از هیئت مدیره را قرائت کرد و بیان داشت: شرکت در سالی که گذشت با توجه به شرایط کنونی کشور از منظر تحریم ها، سال سختی پشت سر گذاشت. ما نیاز به توسعه بازار در بخش های تامین داخلی و تولید کالاهای اساسی مورد نیاز کارخانجات فولاد و یا سایر صنایع بالادستی داریم.

وی ادامه داد: با گسترش بخش های فنی و اجرایی توان شرکت افزایش یافته و حضور در پروژه های جاری کشور به صورت EPC  و همینطور خدمات تعمیرات و بهره برداری به صورت توامان در تمام نقاط کشور برای شرکت پیش بینی شده است.

وی افزود: افزایش سرمایه تا مبلغ 400 میلیارد ریال از محل تجدید ارزیابی ساختمان و زمین در دستور کار هیئت مدیره قرار دارد.

حضور در سایر حوزه ها

وی بیان داشت: در مجموع فروش شرکت در سال 1401 نسبت به سالهای گذشته دارای افزایش و رشد مساعد و افزایش حجم سفارشات و رونق در کلیه صنایع به ویژه صنایع فولاد کشور است و همچنین افزایش قیمت های رقبا نسبت به سالهای گذشته که ناشی از رکود بازار است، ما را ملرم به حضور در سایر صنایع کلیدی کشور به ویژه حوزه نفت و گاز کرد و ما نیاز به بازاریابی در این حوزه داشتیم.

مدیرعامل شرکت عنوان کرد: عمده بازار داخلی کشور شامل کلیه صنایع فولادی مانند شرکت ذوب آهن اصفهان، فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خراسان میدکو و ... است و ما تلاش می کنیم تا سهم خود در بازار داخل را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: قراردادهای جدیدی در دست انعقاد است و شرکت انواع قراردادها همچون ساخت سوله، ساخت چرخ دنده، خدمت ماشینکاری ساخت سازه اتاق برق و ساخت بالمیل را نیز در دست دارد.

پیگیری های حقوقی شرکت

وی خبر داد: در خصوص پیگیری تعیین تکلیف پروژه های EPC، شرکت به صورت حقوقی در مدیریت حقوقی ذوب اهن پیگیری کرده و در حال تعامل با شرکت ذوب آهن تا حصول نتیجه هستیم.

در ادامه بازرس قانونی گزارش خود را قرائت کرد و اظهار نظر مقبول نسبت به صورت های مالی ارائه شد.

رئیس مجمع دستور پیگیری نسبت به بندهای حسابرسی را داد.

مدیرعامل شرکت در پاسخ به سوال سهامداران در خصوص سودآوری شرکت گفت: این مجموعه تلاش می کند تا هر چه سریعتر از زیان حارح شود به گونه ای که به نظر می رسد در گزارش سه ماهه سال جاری ما شاهد سودآوری برای شرکت باشیم.

در پایان نیز به دلیل زیان دهی این شرکت سودی برای تقسیم نداشت و صورت های مالی به تصویب مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت رسید.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24