Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پدیده شیمی قرن با حضور ۷۲درصدی صاحبان سهام برگزار شد.

مجمع «قرن» 100 تومان سود داد

بورس24 : مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پدیده شیمی قرن با حضور ۷۲درصدی صاحبان سهام برگزار شد.

مجمع عادی سالیانه پدیده شیمی قرن، به ازای هر سهم ۱۰۰۰ ریال سود تقسیم کرد.

حمزه شهیدی مدیر عامل شرکت با اشاره مهم‌ترین اقدامات سال گذشته شرکت گفت: در حال حاضر ۵.۷درصد فروش شرکت صادراتی است و در نظر داریم این میزان را به بیش از ۱۰درصد برسانیم و فروش داروخانه‌ای در دستور کار است.

وی گفت: در شامپو بدن، نوع فومی را در چهار رایحه به بازار دادیم که تکمیل‌کننده شامپو بدن است.

به گفته وی، طراحی و تولید محصولات شوینده تخصصی ماشین ظرفشویی با برند پروشاین در بازار وارد شده است. ژل آن هم در بازار موجود است. در نظر داریم تا سه سال آینده، ۱۵درصد از سهم بازار شوینده ماشین ظرفشویی را در اختیار بگیریم که اندازه ریالی بازار ۱۴۰۰ میلیارد تومان است. به غیر از شرکت ما و پاکشو، تولیدکننده دیگری وجود ندارد که محصولات شوینده تخصصی ماشین ظرفشویی را به‌طور کامل در اختیار داشته باشد.

وی گفت: تولید خمیردندان اکدیدنت از دو سال آغاز شد و امسال، سایر محصولات مربوط به کودک و دندان‌های حساس را هم وارد بازار کردیم.شامپوهای تخصصی اکتیو در سری مراقبت و زیبایی با هدف ارتقاء سبد مراقبت از موی اکتیو در هفت نوع شامپو و دو نوع نرم‌کننده موی سر در تابستان امسال به بازار عرضه خواهد شد.

شهیدی افزود: در رابطه با مایع دستشویی، محصول جدیدی داریم، اما در ۶ماهه دوم به بازار عرضه خواهد شد.

وی گفت: مایع مایع لباسشویی 5IN1 با عملکرد پنجگانه حاوی نرم‌کننده و با هدف تکمیل سبد شوینده لباس اکتیو در تیرماه سال ۱۴۰۲ به بازار عرضه شد. تکمیل سبد در رده محصولات با عملکردهای ویژه برای مصرف‌کنندگانی که دغدغه خرید محصولات چندکاره را دارند، اصلی‌ترین استراتژی جهت خلق این محصول و افزودن آن به سبد مراقبت البسه اکتیو است.

وی خاطر نشان کرد: با شرکت التیام دارو در پایان سال ۱۴۰۱ قراردادی منعقد کردیم که ۴۷ محصول ما را از جمله شامپو بدن، شامپو کودک و نرم‌کننده مو و انواع خمیر دندان‌ها را توزیع خواهد کرد. این شرکت از ۱۳هزار پایگاه داروخانه‌ای در ۱۰هزار واحد آن فعال است و به سرعت در حال فروش محصولات ما است.

به گفته وی، سیاست شرکت این است که حاشیه سود شرکت را با افزایش فروش در محدوده فعلی حفظ کند. تمام پرونده‌های مالیاتی قطعی شده‌ و تا پایان ۹۹ برگه قطعی دریافت شده است‌. بدهی قابل توجهی از این محل نداریم.

وی ادامه داد: شرکت در نظر دارد سود سهام اشخاص حقیقی سجامی را تا ۱۴ شهریورماه پرداخت و الباقی غیرسجامی‌ها را از طریق بانک ملت و در تاریخ پانزدهم آذرماه واریز کند.میانگین حاشیه سود ناویژه محصولات ۳۰درصد و سود عملیاتی ۲۱درصد است.

به گفته وی، افزایش نرخ محصولات برای سال جاری دو نوع است؛ یکی قیمت‌گذاری که از سوی دولت اعلام می‌شود و دیگری خود شرکت که با توجه به بهبود کیفیت کالا و تغییر فرمولاسیون، افزایش قیمت می‌دهد. ابتدای سال ۱۵درصد افزایش نرخ داشته و احتمالا مهر و آبان ماه جاری هم ۱۵درصد دیگر افزایش داشته باشد.

مدیر عامل شرکت گفت: راه‌اندازی ترید مارکت و فروش داروخانه‌ای از دلایل افزایش فروش و سوددهی شرکت در سه ماهه سال جاری است.

وی افزود: عرضه پدیده شیمی جم در برنامه مطالعاتی هلدینگ شوینده و گروه صنعتی قرار دارد، اما هنوز به جمع‌بندی نرسیده است. پدیده شیمی غرب هم در این شرایط قرار دارد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24