Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

برخی معتقدند بازار از اوایل مرداد به 4 دلیل، روند بهتری را در پیش خواهد گرفت. دلیل نخست اینکه طی 2 ماه اخیر هر خبری که می‌توانست بازار را به زیر بکشد، منتشر شد و اصلاح عجیبی در بسیاری از سهام رخ داد. البته با طرز فکر دولت فعلی و جیب خالی‌اش، بازار همواره باید آمادگی سورپرایز شدن را داشته باشد اما به هر جهت در مقطع فعلی بعید است اتفاق منفی دیگری در پیش باشد.

پیش‌بینی وضعیت بورس 18 تیر 1402

1) پیش‌بینی بازار ...

بورس24 : در شرایطی به مصاف معاملات دومین روز کاری هفته می‌رویم که بازار شنبه با رگه‌هایی از تقاضا آغاز به کار کرد اما با رسیدن به نیمه دوم معاملات شاهد بازار رکودی و عرض اندام فروشنده‌ها بودیم. البته به نظر می‌رسد بازار از آن فضای منفی عجیب فاصله گرفته اما هنوز هم خبری از حرکت رو به جلوی قدرتمند نیست. در نتیجه معاملات روز گذشته شاخص کل با افت حدود 7.500 واحدی تا سطح دو میلیون و 195 هزار واحدی عقب نشست. حجم و ارزش معاملات تعرف چندانی ندارد و تا مادامی که سیگنالی در این حوزه صادر نگردد، خبری از رشد قوی بازار نخواهد بود. البته در نیمه دوم تیر ماه بواسطه برگزاری مجامع و توقف نمادها، طبیعتا حجم معاملات هم افت می‌کند.

برخی معتقدند بازار از اوایل مرداد به 4 دلیل، روند بهتری را در پیش خواهد گرفت. دلیل نخست اینکه طی 2 ماه اخیر هر خبری که می‌توانست بازار را به زیر بکشد، منتشر شد و اصلاح عجیبی در بسیاری از سهام رخ داد. البته با طرز فکر دولت فعلی و جیب خالی‌اش، بازار همواره باید آمادگی سورپرایز شدن را داشته باشد اما به هر جهت در مقطع فعلی بعید است اتفاق منفی دیگری در پیش باشد. از طرف دیگر دلار هم به کانال 50 هزار تومانی بازگشته و گویی کشش برای افت بیشتر (رسیدن به قیمت‌های کمتر از 45 هزار تومانی که برخی انتظارش را داشتند) ندارد و این سیگنال بسیار مهمی برای بازار است. دلیل سوم اینکه اخبار مجامع و گزارش‌های 3 ماهه عاملی برای بسته شدن کف قیمت‌ها خواهد بود و در آخر وضعیت تکنیکی مناسب در سهام بزرگ و تاثیرگذار می‌تواند زمینه‌ساز ورود نقدینگی و تحرکات قوی‌تر در بازار شود. به نظر نوسانات روزهای اخیر در صندوق‌های اهرمی در راستای دلایل اشاره شده باشد و حتی اگر شاخص بتواند در کانال 2.2 میلیونی تثبیت شود، فضای بهتری خواهیم داشت. البته بازار نیاز به شوک‌های خبری و اعتمادسازی دارد و صرفا قدرت پول نمی‌تواند عاملی برای قد کشیدن بازار باشد.

اما در حوزه سیاست خارجی، مدتی است که بحث توافق به ...

مشاهده کامل پیش‌بینی بازار امروز ...

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24